کد مطلب: 

4961

خشم مصری‎ها از برهنه شدن دوباره‎ی ماجده المهدی+ تصویر و واکنش‎ها در شبکه‎های اجتماعی

خشم مصری‎ها از برهنه شدن دوباره‎ی ماجده المهدی+ تصویر و واکنش‎ها در شبکه‎های اجتماعی

علیاء ماجده المهدی، دختر مصری که پیش‎تر با انتشار عکس‎های برهنه خود بر روی وبلاگش جنجال آفریده بود، بار دیگر و این بار در مخالفت با پیش نویس قانون اساسی جدید مصر برهنه شد و فیلم خود را در اینترنت منتشر کرد؛ اگرچه این اقدام، واکنش‎های اعتراضی فعالان مصری در شبکه‎های اجتماعی را به همراه داشت و این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، او این بار در سوئد و روبروی ساختمان سفارت مصر این اقدام را انجام داده است. فیلم منتشره، علیاء را به همراه دو دختر وابسته به یک موسسه اوکراینی نشان می دهد.

علیاء المهدی پیشتر نیز با انتشار تصاویر برهنه خود بر روی وبلاگش، جنجال آفریده بود. نام وبلاگش ''یادداشت های یک دختر انقلاب'' نام داشت و این کار خود را ''جنبش آزادی آنلاین'' نامگذاری کرده بود.

واکنش‎ها

اقدامی "سخیف" است/ این تصاویر هدیه ای از غرب و صهیونیست‎ها است

به گزارش سیتنا "citna.ir"، این اقدام علیاء واکنش های متفاوتی در پی داشته است. محمود عفیفی سخنگوی گروه جوانان ۶ آوریل در حساب کاربری خود بر روی شبکه اجتماعی توئیتر، با ''سخیف'' توصیف کردن اقدم علیاء، نسبت به آن که او سعی کرده ''نشان دهد هرکس با پیش نویس قانون اساسی مخالف است مانند او است'' اظهار تاسف کرده است.

گروه جوانان ۶ آویل مخالف پیش نویس قانون اساسی مصر است.

عمرو مصطفی خواننده مصری نیز علیاء را مورد انتقادهای تند خود قرار داد و در صفحه فیس بوک خود نوشته است که این تصاویر هدیه ای از غرب و صهیونیست‎ها است.

العربیه به نقل از شبکه خبری ''سی ان ان'' یادآور شد که تصاویر برهنه علیاء، خشم زیادی را در مصر به وجود آورده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2012-12-21 15:08

افزودن دیدگاه جدید