کد مطلب: 

4824

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل: درصد بالایی از گوشی‎ها 3G را پشتیبانی می‎کنند/ 2920 شبانه روزی پاسخگو است

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل: درصد بالایی از گوشی‎ها 3G را پشتیبانی می‎کنند/ 2920 شبانه روزی پاسخگو است

مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، تاکید کرد: درصد بالایی از گوشی‎های موجود در بازار نسل سوم را پشتیبانی می‎کنند و مشترکان رایتل در هر زمان از شبانه روز اگر با مشکلی برای اتصال به شبکه مواجه شوند می‎توانند طی تماس با شماره‎ی 2920 راهنمایی بگیرند.

 

"شاهین آرپناهی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در توضیح اینکه سیم‎کارت های رایتل فقط روی گوشی‎هایی که نسل سوم را پشتیبانی می‎کنند قابل استفاده است و این موضوع برای افرادی که این گوشی‎ها را در اختیار ندارند مشکل ساز است، گفت: درصد بالایی از گوشی های موجود در بازار 3G را پشتیبانی می‎کنند، یعنی اینکه می‎توان از خدمات پایه‎ی شبکه استفاده کرد؛ در واقع گوشی آنتن می‎دهد و شما در شبکه در دسترس هستید.

 

وی تاکید کرد: اگرچه ویژگی منحصر بفرد فناوری‎های جدید را نمی‎توان منکر شد و شما در هر زمینه از فناوری که بخواهید از خدمات جدید بهره برید باید از سولوشن‎ها و نرم‎افزارهای جدید استفاده کنید که طبیعتا یک سری حداقل‎ها لازم است.

 

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل، خاطرنشان کرد: ما در رایتل این امکان را فراهم کردیم که مشترکان در هر زمان از شبانه روز اگر با مشکلی مواجه شوند بتوانند طی تماس با شماره‎ی 2920 (021) مرکز خدمات مشتریان، مشکل را برطرف کنند.

 

آرپناهی در پایان تاکید کرد: ما روی سایت رایتل لیست تمام گوشی‎هایی که 3G را پشتیبانی می‎کنند قرار دادیم که مرتبا بروز می‎شود. اما در این زمینه این نکته فراموش نشود که برخی از سرویس‎ها توسط بعضی گوشی‎ها پشتیبانی نمی‎شود و این موضوع به شبکه‎ی رایتل ارتباطی ندارد؛ به عنوان مثال آیفون، ویدئو کال مبتنی بر شبکه را پشتیبانی نمی‎کند.

انتهای پیام

خبر مرتبط: راهنمای تنظیم گوشی‎های مختلف برای اتصال به شبکه‎ی رایتل

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-08 19:32

دیدگاه‌ها

تصویر pouria
اقا واس من 3 روزه شده r ...ir-tci lraigh tel اقا این چ وظعشه درستش کنید
ارسال شده توسط pouria در 09 بهمن 95 - 18:56

افزودن دیدگاه جدید