کد مطلب: 

4726

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل: واگذاری رایتل در 15 شهر آغاز شده است/ رایتل در تمام مراکز استان‎ها آنتن می‎دهد

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل: واگذاری رایتل در 15 شهر آغاز شده است/ رایتل در تمام مراکز استان‎ها آنتن می‎دهد

مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، تاکید می‎کند: واگذاری سیم‎کارت‎های رایتل در 15 شهر آغاز شده است. در حال حاضر هم رایتل در 45 شهر آنتن می‎دهد که تمامی مراکز استان‎ها را شامل می‎شود.

 

"شاهین آرپناهی" در گفت و گو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در خصوص تعداد سیم کارت های واگذار شده‎ی رایتل و فعالیت هایی این اپراتور در سطح کشور، توضیح داد: در ماه‎های اولیه‎ی لانچ تجاری معمولاً ارایه‎ی آمار خیلی کمک نمی‎کند، چون ثبت نام سیم کارت رشد صعودی دارد و هر لحظه این تعداد تغییر می کند، بنابراین نمی توان آمار دقیقی ارایه داد چون نسبت تعداد سیم کارتی که روزانه اضافه می شود به میزان تجمیع، عدد بالایی است و ممکن است آمار گزارش شده و چاپ شده با واقعیت تناقض داشته باشد، به همین دلیل اگر دقت کنید همه‎ی اپراتورها در ماه های نخست فعالیت آمار واگذاری ارایه نمی دهند.

وی ادامه داد: آنچه که ما انتظار داشتیم البته بیشتر از اینها بود، ولی بازار کاملاً تشنه‎ی خدمات جدید موبایل و نسل سوم است و برای مردم 3G جذابیت خاصی دارد. ما در مسیری که پیش رفتیم با مشکلات عدیده‎ای مواجه شدیم که باعث شد آن اتفاقی که انتظار داشتیم هنوز در رایتل رخ ندهد؛ ولی در مجموع استقبال مردم خوب بوده است.

آرپناهی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص تعداد شهرهایی که واگذاری رایتل در آنها صورت گرفته، توضیح داد: در 15 شهر واگذاری آغاز شده که اسامی این شهر ها در وب سایت رایتل نیز ذکر شده است. در حال حاضر هم رایتل در 45 شهر شبکه‎ی روشن دارد و آنتن می‎دهد؛ یعنی مشترکان رایتل در 45 شهر ایران می توانند از رایتل استفاده کنند که البته تمام مراکز استان ها را هم شامل می‎شود.

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل، در رابطه با پوشش شبکه در سراسر ایران تا پایان سال، اذعان داشت: پوشش دهی کل شهرها با تاکید بر تجربه‎ی سایر اپراتورها کار سنگینی است. اگر به مصاحبه های قبلی بنده و مدیرعامل شرکت برگردید، قول داده بودیم تا پایان سال تمام مراکز استان‎ها را پوشش دهیم که این نکته در آبان ماه امسال محقق شد که این نشان می‎دهد از آن چیزی که در بازار وعده داده بودیم همیشه جلوتریم. امیدواریم تا پایان سال هم شبکه گسترش خوبی داشته باشد.

آرپناهی در رابطه با طرح ها و برنامه‎های آینده‎ی رایتل، گفت: 3G را مردم نه به خاطر خدمات پایه با کیفیت بالاتر، بلکه به خاطر خدمات تجربه نشده‎ای که این سرویس در اختیارشان می گذارد دوست دارند. همه‎ی برد ما در بازار، در این است که هر روز خدمات جدیدی را رونمایی می کنیم.

وی در پایان در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر افزایش دوره‎ی حفاظت از سرمایه‎گذاری رایتل، بیان داشت: مدتی به دوره‎ی حفاظت از ما افزوده نشده است. دوره انحصاری رایتل 24 ماه بوده، 24 ماه هم باقی خواهد ماند، فقط اینکه این دوره از چه زمانی شروع شده و به چه زمانی ختم می‎شود سوال است. در نهایت اتفاقی که محقق شده این است که 24 ماه دوره‎ی حفاظت از رایتل از شهریور امسال محاسبه شده است.

انتهای پیام

 

خبر مرتبط: گفت‎وگوی سیتنا با مدیرعامل رایتل پیرامون وضعیت پوشش دهی، دوره‎ی حفاظت، سهام و میزان سرمایه‎گذاری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-26 20:05

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
http://www.eghtesadeiranonline.com/vdcjaxev8uqeyy3..s2ufzf,21vuqk.html
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا از خدمات رایتل مشعوف شدیم سرعت فوق العاده اینترنتش چشم مدعیان را کور کرده به نظر من باید تا ابد انحصار این شرکت تمدید شود و نسل بعدی موبایل نیز باید بوسیله این شرکت اجرا شود چه معنی دارد یک شرکت فکسنی بیاید و نسل جدید موبایل ارائه دهد مگر این رایتل چه کم گذاشته که سراغ مرغ همسایه می رویم. البته از ما که گذشت شاید نوه هایمان حسرت یک سرویس موبایل واقعی را نکشند و به معنای واقعی سرعت تکنولوژی را تجربه کنند فقط می توانیم چشم به آینده بدوزیم .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام رایتل در هیچ نقطه از شهر ساری مرکز مازندران انتن نمی دهد چرا رایتل اعلام کرد که تمامی مراکز استانها تحت پوشش هستند؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید