کد مطلب: 

4701

انتشار فیلم گریه‎ی وزیر خارجه ترکیه در دیدار با خانواده‌های کشته شدگان غزه در یوتیوب

انتشار فیلم گریه‎ی وزیر خارجه ترکیه در دیدار با خانواده‌های کشته شدگان غزه در یوتیوب

اخیرا فیلمی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که "احمد داوود اغلو" وزیر امور خارجه ترکیه را در حال گریه کردن هنگام دیدار با شماری از خانواده‎های قربانیان حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه نشان می دهد.

به گزارش سیتنا، در این فیلم، داوود اغلو و همسرش هنگام دیدار با شماری از خانواده های قربانیانی که در جریان حملات اخیر اسرائیل به غزه کشته شدند، تحت تاثیر قرار گرفته و اشک از چشمانشان سرازیر می شود.

احمد داود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه روز سه شنبه به همراه نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب و هیئت وزیران امور خارجه کشورهای عربی، از نوار غزه بازدید کرد.

به گزارش العربیه به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، وزیران خارجه کشورهای عربی به همراه داود اغلو وزیر خارجه ترکیه در مراسم عزاداری که خانواده احمد الجعبری که در غزه برگزار کرده بودند شرکت کردند.

احمد الجعبری فرمانده عملیات گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس چهارشنبه هفته گذشته در حمله جنگده اسرائیلی به خودروی حامل او کشته شد.

در این دیدار داوود اغلو هنگام دیدار از خانواده الجعبری، به نشانه احترام دست مادر الجعبری را بوسید.

وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار با مردم غزه گفت:" بار دیگر تاکید می کنم ترکیه به غزه، رام الله و همه مردم فلسطین به منظور پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و تاسیس دولت فلسطین که پایتخت آن بیت المقدس است کمک خواهد کرد."

وی خطاب به فلسطینی ها افزود: "خدا گواه است که هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت، دردهای شما دردهای ماست و کرامت و عزت شما کرامت ماست و آینده شما آینده ماست."

وی گفت: "به غزه آمده ام تا پیامی را به اسرائیل برسانم و به آنها بگویم که تاریخ و وجدان بشریت شما را نخواهد بخشید و در آینده هیچ توجیهی برای آنچه در غزه مرتکب شده اید نخواهید داشت."

وی در پایان گفت:" تاریکترین وقت شب لحظاتی پیش از سپیده صبح است و یقین دارم صبح روشنایی و آزادی شما نزدیک است."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-21 21:22

افزودن دیدگاه جدید