کد مطلب: 

4566

شایعات اینترنتی «مارک والبرگ» را بازیگر «تغییر شکل‌دهندگان ۴» کرد!

منابع نزدیک به مایکل بی می‌گویند او به احتمال زیاد مارک والبرگ را برای بازی در نقش اصلی قسمت چهارم اکشن علمی تخیلی «تغییر شکل دهندگان/ ترانسفورمرها» انتخاب خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: شایعات اینترنتی «مارک والبرگ» را بازیگر «تغییر شکل‌دهندگان ۴» کرد!
  •  
  •  
  •  

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، این منابع می‌گویند مایکل‌بی جزو معدود فیلم‌سازانی است که اهمیت زیادی برای شایعات اینترنتی قائل است و این شایعات می‌گویند والبرگ بازیگر فیلم او خواهد شد!

 

پخس گسترده این شایعات اینترنتی در حالی است که چند هفته قبل کمپانی پارامونت اعلام کرد مذاکره با مارک والبرگ را برای بازی در نقش اصلی فیلم جدید مایکل‌بی شروع کرده است.

 

بلافاصله پس از آن، در اینترنت و فیس‌بوک کارزاری در رابطه با این خبر به راه افتاد. مجموعه نظرها و دیدگاه‌ها در رابطه با حضور مارک والبرگ در فیلم مثبت بوده است. این در حالی است که مایکل بی طی چند ماه گذشته مشغول ساخت درام کم خرج «رنج و گنج» با بازی مارک والبرگ و دواین جانسن بود.

 

گفته می‌شود هم کاری مشترک بی و والبرگ در این فیلم، یکی از عوامل مثبتی است که کمک می‌کند تا والبرگ بتواند نقش اصلی «تغییر شکل دهندگان 4» را بگیرد.

مایکل‌بی می‌گوید: «از همکاری با والبرگ در فیلم «رنج و گنج» بسیار راضی هستم. او بازیگر خوبی است و بازی خوبی جلوی دوربین ارائه داد.»

نزدیکان مارک والبرگ هم گفته‌اند وی از این که در قسمت چهارم «تغییر شکل دهندگان» بازی خواهدکرد، خوشحال و هیجان‌زده به نظر می‌رسد.

اگر وی برای بازی در نقش اصلی چهارمین قسمت این اکشن ماجراجویانه و علمی تخیلی انتخاب شود، «تغییر شکل دهندگان» اولین فیلم بزرگ و پرخرج او در نقش اصلی و اول خواهد بود.

 

والبرگ در فیلم‌های مطرحی مثل «رفتگان» مارتین اسکورسیزی (که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد) و «توفان کامل» در نقش مکمل ظاهر شد.

از این بازیگر تابستان امسال کمدی خانوادگی «تد» اکران عمومی شد که فروشی 100 میلیون دلاری در آمریکای شمالی کرد و بزودی صاحب قسمت دوم خواهد شد.

فیلم سه قسمتی «تغییر شکل دهندگان»‌با بازی شیا لابوف در نقش اصلی در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 به روی پرده سینماها رفت و بیش از 2 میلیارد دلار در سینماهای کشورهای مختلف جهان فروش کرد.

 

سازندگان قسمت چهارم این مجموعه فیلم می‌گویند، کاراکترهای تازه‌ای قصه قسمت جدید را به جلو خواهند برد و به همین دلیل ترکیب بازیگران اصلی آن تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-08 20:09

افزودن دیدگاه جدید