کد مطلب: 

4511

سرقت از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات!

در کمتر از ۲۰ ساعت طی دیروز و امروز غرفه داران از مفقود شدن بیش از ۱۰ رایانه‌های پرتابل (لب تاب)، مودم، کیس‌های کامپیوتر و گوشی‌های موبایل خود در نمایشگاه نوزدهم مطبوعات خبر دادند!
 
به گزارش سیتنا، غرفه داران در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: تجهیزات خود را در جاهای امن غرفه گذاشته بودند و وقتی صبح بازگشتند دیدند که غرفه به هم ریخته و تجهیزات غرفه به سرقت رفته است و یا هنگامی که مقامات در حال بازدید غرفه بودند دزدان از شلوغی های غرفه سوء استفاده نموده و تجهیزات روی میز را به سرقت برده اند. بیشترین سرقت از جار و پایگاه خبری شهدای ایران در هنگام بازید حداد عادل اتفاق افتاد.
 
غرفه داران همچنین گفتند متاسفانه مسئولین حراست نمایشگاه همکاری خاصی در این خصوص نداشته و با توجه به وجود دوربین های فراوان در شبستان مصلی نتوانسته اند دزدان را شناسایی کنند و گفته اند یا تجهیزات خود را جمع کنید یا دو دستی از آن مراقبت نمایید. غرفه داران اضافه کردند: حراست از تجهیزات غرفه داران در شب هنگام و تعطیلی نمایشگاه با تیم حراست ارشاد است و مسئولین ارشاد با توجه به اینکه همه نمایشگاه در پوشش بیمه هست خسارت وارده را جبران نمایند ولی مسئولین برگزاری نمایشگاه گفتگو در این خصوص را به بعداز نمایشگاه موکول نموده اند.
منبع: باز انتخابات

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-03 09:35

افزودن دیدگاه جدید