کدخبر :4442 پرینت
06 آبان 1391 - 19:14

سرقت فیلم‌های خصوصی گوشی موبایل دختر جوان در سه دقیقه

متن خبر

پلیس فتا هشدار داد: شهروندان سعی کنند که عکس ها و فیلم‌های خصوصی را روی حافظه موبایل و غیره نگهداری نکنند و اگر تلفن همراه آنها عیب فنی پیدا کرد حتما رم آن را جدا نموده و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد جهت تعمیر مراجعه کنند.
 
به گزارش سیتنا، رییس پلیس فتا خراسان رضوی اظهار داشت: چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتای استان از یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوءاستفاده از عکس‌های خصوصی خود شکایت کرد.

او به ماموران گفت: گوشی خود را به مدت سه دقیقه در اختیار متصدی موبایل فروشی جهت ویروس کشی قرار دادم و فکر نمی‌کردم در این مدت کوتاه بتواند عکس و فیلم‌هایم را سرقت کند.

این مقام آگاه افزود: ماموران پلیس فتا استان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و پس از تایید ادعاهای شاکی با ردیابی‌های ویژه، تبهکار اینترنتی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: پسر جوان ابتدا منکر هر جرمی شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون این‌که شناختی از شاکی داشته باشد اقدام به انجام این کار کرده است.

این مقام مسوول گفت: در این راستا متهم در اعترافاتش اقرار کرد که در ازای گرفت مبلغ 150 هزار تومان از شاکی قصد پاک کردن عکس‌های وی را داشته است.

وی اظهار داشت: متهم ضمن تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح انتقال داده شد.
انتهای پیام
http://www.citna.ir

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.