کد مطلب: 

441

فتح سولاریس در بازی رایانه‌ای آسمان‌دژ

فتح سولاریس در بازی رایانه‌ای آسمان‌دژ

سرور سوم بازی برخط (آنلاین) ایرانی آسمان‌دژ توسط فرماندهان هوشمند بازی فتح شد. گفتنی است این سرور که از خرداد ماه امسال آغاز به کار کرده بود با برگزاری  نبرد نهایی به پایان رسید.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، فرماندهان بازی که در طول فعالیت سرور با مدیریت و هماهنگی، شرایط را برای فتح نبرد پایانی آماده کرده بودند؛ در آوردگاه دشوار نبرد با ربات‌های مهاجم، با اقتدار پیروز شدند.

 

این سرور که سولاریس نام داشت، میزبان بیش از 20.000 کاربر بود. کاربران در حدود سه هفته درگیر نبرد  پایانی بودند. رویارویی پایانی سولاریس سخت‌ترین نبرد در میان سرورهای آسمان‌دژ بود.

 

شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز اولین بازی استراتژیک برخط ایرانی را در سال 89 جهت استفاده‌ی کاربران ایرانی و خارجی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است. ثبت‌نام و ادامه‌ی بازی آسمان‌دژ برای تمامی کاربران رایگان است. سبک بازی فضایی بوده و کاربران با استفاده از یک مرورگر و اتصال به اینترنت می‌توانند از بازی استفاده نمایند. فضای بازی در 800 ساله آینده اتفاق می‌افتد.

 

انسان‌ها بعد از فرار از منظومه شمسی ساکن منظومه‌ای جدید می‌شوند. کاربران به عنوان فرماندهان بازی دارای سیاره‌ای تهی از امکانات و جمعیت هستند. بعد از انجام مأموریت‌های اولیه بازی و دریافت جوایز، پیش‌نیازهای اولیه پیشرفت در سیاره بوجود می‌آید. در طول بازی شما درگیر صلح، تجارت، جنگ و فعالیت گروهی می‌شوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-03 13:54

افزودن دیدگاه جدید