کدخبر :4374 پرینت
28 مهر 1391 - 18:28

بررسی قطع شبکه‌های ماهواره‌ای در جلسه‎ی مشترک دو کمیسیون مجلس

متن خبر

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از جلسه مشترک این کمیسیون با کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: یکشنبه هفته آینده این دو کمیسیون در جلسه ای مشترک راهکارهای مناسب برای برخورد با اقدام اتحادیه اروپا در قطع شبکه های ماهواره ای ایران را بررسی می کنند.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی اقدام اتحادیه اروپا در قطع شبکه های ماهواره ای ایران را نمایشی از ضعف غرب خواند و افزود: این اقدام نشان داد که غرب به شدت از موضع حق ایران و تاثیرگذاری آن در جوامع غربی و اروپایی وحشت داشته بنابراین در میان صدها شبکه­ ای که از این سایت ماهواره ای برنامه پخش می کنند دست به قطع شبکه های ماهواره ای ایران زده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این نوع برخورد غرب نشان داد تمام ادعاهای آنان در زمینه دفاع از دموکراسی و آزادی بیان پوشالی است.
 
وی از جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی و کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی اقدام اتحادیه اروپا در قطع شبکه های ماهواره ای ایران روز یکشنبه هفته آینده خبر داد وگفت: با توجه به اینکه هنوز مدتی از قرارداد ما با این سایت ماهواره­ ای باقی مانده بود، بخش حقوقی سازمان صدا وسیما باید با ارسال شکایت به مراجع قانونی این موضوع را دنبال کند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.