کدخبر :4342 پرینت
25 مهر 1391 - 19:25

نحوه‎ی شارژ مجدد سیم‎کارت‎های اعتباری اپراتورهای ایران + توصیه‎های مخابراتی به زائرین

متن خبر

دفتر نمایندگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر در کشور عربستان، با توجه به تماس زائرین محترم درخصوص نحوه‎ی شارژ سیم کارت‎های اعتباری (همراه اول و ایرانسل) موارد و توصیه هائی اعلام کرد.

 
به گزارش سیتنا (citna.ir)، نحوه‎ی مشاهده‎ی باقیمانده شارژ و شارژ مجدد سیم کارت‎های اعتباری همراه اول و ایرانسل و توصیه‎های مخابراتی به زائران محترم در ادامه آمده است.
 

الف : نحوه مشاهده باقیمانده شارژ و شارژ مجدد سیم کارتهای همراه اول (شرکت مخابرات ایران)

1- جهت رویت آخرین وضعیت شارژ باقیمانده از دستور (#11*140*)و زدن برقراری ارتباط استفاده فرمائید.

2- جهت شارژ مجدد سیم کارت (بعد از تهیه رمز کارت شارژ 10 رقمی) از دستور   (# شماره رمز # *140*) و زدن برقراری ارتباط استفاده فرمائید.

 

ب : نحوه مشاهده باقیمانده شارژ و شارژ مجدد سیم کارتهای شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

1- جهت رویت آخرین وضعیت شارژ باقیمانده از دستور (#1*141*) و زدن برقراری ارتباط استفاده فرمائید.

2- جهت شارژ مجدد سیم کارت (بعد از تهیه رمز کارت شارژ 10 رقمی) از دستور  (#شماره رمز *141*) و زدن برقراری ارتباط استفاده فرمائید.

 

توصیه ها:

1- اصلح است زائرین محترم و یا خانواده ایشان با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به شارژ مستقیم روی شماره مورد نظر با مبلغ مورد نیاز اقدام فرمایند.

2- درصورت عدم اجرای روش اول خانواده محترم زائرین در ایران با تهیه کارت شارژ و ارسال رمز ده رقمی آن به زائر محترم (از طریق ارسال پیام کوتاه و یا مکالمه) امکان شارژ سیم کارت را برای آنان مهیا خواهند کرد.

3- با استفاده از دستگاه ATM و با داشتن رمز دوم و pin (شماره روی بدنه کارت بانکی) امکان شارژ از طریق شبکه اینترنت نیز امکان پذیر می‌باشد.

4- زائرین محترم درصورت مسدود شدن شماره PIN با وارد کردن شماره PUK1 و ثبت PIN جدید و تائید آن نسبت به رفع مسدودی موبایل مربوطه اقدام فرمایند.

 5- درصورت هرگونه مشکل ارتباطی از طریق سیم کارت ایرانی می‌توانید با شماره ارتباطی 0501572188 آقای میرزائی در شهر مدینه منوره و شماره ارتباطی 0559016876 آقای مرادی در شهر مکه مکرمه، صبح‎ها از ساعت : 8 الی 12 و عصرها از ساعت : 16 الی 21 تماس حاصل فرمایند.

6- جهت تماس با ایران با دستور زیر اقدام فرمائید:

- شماره موبایل ایران بدون صفر +0098

- شماره تلفن ثابت + کد شهر بدون صفر + 0098

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.