کد مطلب: 

421

صدور قبض 390 میلیونی آب در قم

صدور قبض 390 میلیونی آب در قم

گفته می شود قبض مصرفی آب یک خانواده 5 نفره قمی که در منطقه شاه ابراهیم این شهر ساکن هستند، مبلغ 390 میلیون تومان ثبت شده در حالی که این رقم در قبض قبلی هفت هزار و 500 تومان بوده است. 

به گزارش سیتنا، روزنامه خراسان اضافه کرد: مادر این خانواده بعد از دیدن این قبض شوکه و به بیمارستان منتقل شده است.

 

در این راستا روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم درباره این خبر که به نقل از روزنامه خراسان منتشر شده بود ، توضیحاتی را ارائه کرد.

در این توضیحات آمده است: صدور قبض با این مبلغ بر اثر تعویض کنتور مشترک و اشتباه در محاسبه اختلاف ارقام کنتور جدید و قدیم رخ داده است که البته پس از وقوع این اتفاق، شرکت آبفای قم بلافاصله نسبت به اصلاح قبض مورد نظر اقدامات لازم را به عمل آورد.

لازم به ذکر است این موضوع مربوط به دو هفته گذشته بوده که در پی انتشار خبر آن بلافاصله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم نسبت به پیگیری موضوع، رفع مشکل یاد شده و جوابیه در رسانه‌های جمعی از جمله شبکه خبر اقدام کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم بخش دوم این خبر مبنی «بر شوکه شدن مادر این خانواده و انتقال به بیمارستان» را که مصداق تشویش اذهان عمومی است را به شدت تکذیب کرد.

همچنین گفتنی است با توجه به صدور 220 هزار قبض آب در هر دوره در استان قم امکان ضریب خطای غیر عمد در مبالغ مندرج بر روی قبوض وجود دارد که مشترکین آب در قم می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل بدون مراجعه حضوری و تنها با تماس با شماره تلفن 122 نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-02 10:35

افزودن دیدگاه جدید