کد مطلب: 

4118

آغاز فروش سیم‎کارت اعتباری رایتل در تهران و کرج

آغاز فروش سیم‎کارت اعتباری رایتل در تهران و کرج

همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) فروش سیم‌کارت های اعتباری رایتل در شهرهای تهران، کرج آغاز می‌شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، شهروندان شهرهای تهران، کرج برای اولین بار و در جشنواره باران می توانند با خرید سیم کارت های اعتباری از همه خدمات رایتل همچون تماس تصویری، اینترنت پر سرعت، تماس صوتی و تبادل پیام چندرسانه ای و پیامک بهره مند شوند.

در جشنواره باران، سیم کارت اعتباری رایتل به همراه یک گیگا بایت اینترنت رایگان و صد هزار ریال اعتبار اولیه مجموعا به قیمت 200 هزار ریال به فروش می رسد. همچنین پس از اتمام اعتبار هدیه ویژه، کارت شارژهای رایتل با قیمت‌های 50 هزار ریالی با 10 درصد اعتبار هدیه و 100 هزار ریالی با 15درصد اعتبار هدیه در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید الکترونیکی علاوه بر هدایای ذکر شده، 5 درصد اعتبار هدیه ویژه این نوع خرید نیز ارائه می‌شود. در این جشنواره همچنین بسته های مصرفی اینترنت پرسرعت یک روزه، 15 روزه و یک ماهه، با قیمت های مناسب به فروش خواهد رسید.

شهروندان تهران و کرج می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل کنند.
 
جشنواره باران جشنواره فروش پاییزی رایتل است که از میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند از این فرصت برای تهیه سیم کارت های نسل سوم استفاده کنند.

این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت همراه مبتنی بر نسل سوم (3G) اشاره نمود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-26 10:13

افزودن دیدگاه جدید