کد مطلب: 

4056

اجرای مرحله‎ی نخست توسعه و تجهیز شبکه‎ی ملی دیتا با هدف افزایش درگاه‎های بین الملل

اجرای مرحله‎ی نخست توسعه و تجهیز شبکه‎ی ملی دیتا با هدف افزایش درگاه‎های بین الملل

مدیرکل طرح و توسعه‎ی شبکه‎ی دیتای شرکت زیرساخت، گفت: مرحله‎ی اول توسعه و تجهیز شبکه‎ی ملی دیتا با هدف افزایش درگاه‎های بین الملل وارتقای کیفیت انتقال لینک‎های بین الملل بر روی تجهیزات شبکه‎ی زیرساخت در شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا شد.

به گزارش سیتنا، مهندس «مجید حقی» افزود: در این پروژه افزایش درگاه‎های بین الملل، بهینه سازی، لزوم تفکیک سرویس های شرکت مخابرات ایران و اپراتورها از یک سو و شرکت ارتباطات زیرساخت از سوی دیگر و تکمیل پروژه‎های ارتقا  پیش بینی شده بود.

وی تصریح کرد: توسعه‎ی ظرفیت شبکه و افزایش پورت‎های قابل واگذاری به اپراتورها در نقاط حضور شبکه‎ی ملی دیتا از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.

مهندس حقی با اشاره به برنامه‎ی این شرکت برای توزیع نقاط درگاه‎های بین الملل در کشور گفت: با توجه به ظرفیت فعلی درگاه‎های بین الملل و نیاز روزافزون کشور به افزایش ظرفیت این درگاه‎ها براساس محاسبات ترافیکی و رفتار ترافیکی مشترکان در نواحی مختلف کشور و حجم ترافیک آتی ، نقاط بیشتری به عنوان درگاه بین الملل پیش بینی شده است.

مدیرکل طرح وتوسعه شبکه‎ی دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: توسعه‎ی ظرفیت شبکه وافزایش پورت‎های قابل واگذاری به بهره برداران در نقاط حضور شبکه‎ی ملی دیتا از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-22 17:56

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا حسن زاده کوچکی
سلام مجید جان باعث افتخار است تصور شما و موفقیت شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بینم .
ارسال شده توسط محمدرضا حسن زاده کوچکی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید