کدخبر :3914 پرینت
20 شهریور 1391 - 22:31

طرح تعویض گوشی‌های فرسوده با گوشی ایرانی

متن خبر
مدیرعامل یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن گوشی های فرسوده موبایل هر برندی را با گوشی ایرانی تولید داخل معاوضه می کند.
طرح تعویض گوشی‌های فرسوده با گوشی ایرانی

 

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، رضا مریداوی - مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند با اشاره به طرح تعویض گوشی‌های فرسوده اظهار داشت: گوشی‌های فرسوده هر برندی تا سقف ۲۵ هزار تومان خریداری می‌شود و طرح جایگزینی این گوشی‌ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می‌شود.

تولیدکننده تبلت و گوشی‌های ایرانی دیمو افزود: براین اساس چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی که گوشی قابل روشن شدن باشد، ۲۵هزار تومان و در صورتی‌ که کاملا خراب باشد مبلغ ۲۰ هزار تومان در خرید گوشی دیمو به وی تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع برنامه شرکت دیمو یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی‌های تولید این شرکت می‌شود.

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دو سیم‎کارت همزمان فعال، نمایشگر ۲.۸ اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقاء حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا اشاره کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام
اگر شايد گوشي هاي ايراني قابل رقابت با گوشي هاي خارجي نباشد ولي باعث رونق بازار اين شركت و اشتغال كارگران آن كه مانند خود ما ايراني هستند ونياز مند كار ميباشند طرح جالب و خوبيه كاش شركت هاي ديگه ايراني چنين طرح هايي ارائه كنند
امیدوارم گوشی های خوبی باشه تا همه بعد از خرید ازش راضی باشن.من که عاشق محصولات ایرانی هستم
سلام-ازسایت بازدیدکردم -خوب بود
میشه بگین مایی که تهران نیستیم چه طوری و کجا تو رشت تعویض کنیم گوشیمونو
نمایندگی شهر میانه درا.شرقی کجاست؟مرسی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.