کد مطلب: 

3869

سمنان، یاسوج و بابل به شبکه‎ی رایتل پیوست

سمنان، یاسوج و بابل به شبکه‎ی رایتل پیوست

مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن سه شهر سمنان، یاسوج و بابل، تعداد شهرهای تحت پوشش رایتل به ۱۸ شهر رسید.

به گزارش سیتنا، شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رایتل با افزودن سه شهر جدید به ۱۵ شهر دارای پوشش، توسعه شبکه پوشش خود را به ۱۸ شهر افزایش داد و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل در ۱۸ شهر بزرگ کشور می‌توانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون واگذاری سیم‌کارت‌ها در چهار شهر تهران، کرج، مشهد و شیراز برقرار است و تا پایان شهریور تعداد شهرهایی که واگذاری سیم‌کارت در آن‌ها صورت خواهد گرفت به عدد ۱۰ خواهد رسید.

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم با اشاره به واگذاری به موقع سیم‌کارت‌ها تصریح کرد: سرعت ارائه سیم‌کارت‌ها در زمان مقرر شده انجام می‌شود.

آرپناهی افزود: مرکز خدمات مشتریان با شماره ۲۹۲۰ به صورت ۲۴ ساعته خدمات می‌دهد که درصورت بروز هرگونه مشکل از سوی اپراتور به سرعت نسبت به حل آن اقدام خواهد شد و همچنین طرح‌های تشویقی برای فصل پاییز در نظر گرفته شده است.

به گفته او تاکنون شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اهواز، همدان، کرمانشاه، تبریز، قم، اصفهان، ارومیه، اراک، بوشهر، یاسوج و شهرکرد، سمنان، بابل و سنندج تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفته‌اند.

وی درباره واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور گفت: تا پایان سال جاری واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اعلام و آغاز می‌شود.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-08 18:40

افزودن دیدگاه جدید