کد مطلب: 

3868

پروفسور بیان: هرگز نمی‌دانستیم که کره زمین ما این چنین کوچک است!

پروفسور بیان: هرگز نمی‌دانستیم که کره زمین ما این چنین کوچک است!

پروفسور حسام‌الدین بیان در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که بیستم شهریورماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد مقاله‌ای با عنوان «نقش کارساز مدیریت روابط عمومی الکترونیک در فرهنگ توسعه تولید ملی و سرزمینی پایدار» ارائه خواهد کرد.

 

به گزارش سیتنا، وی در این خصوص می‌گوید: «سپهر سایبرنتیک فضایی » تجسمی جدید و بی‌سابقه‌ برای دیدن و شنیدن از راه دور، لمس کردن و بوییدن و احساس کردن از دور دست‌هاست. سوق دادن قدرت تجسم، شنیداری، دیداری، بیداری (سمعی و بصری) به سمت حوزه‌ای که به آن دسترسی نداشته‌ایم. این برقراری تماس و ارتباط از راه بسیار دور در آستانه هزار سوم بشریت را قادر می‌سازد که با سرعتی شگرف و مطلق روبه‌رو شده که بتواند در واقع تکوین تجسمی از زمان واقعی را جایگزین روزهای واقعی و فضای واقعی بنماید.

پروفسور بیان تأکید کرد: آنان که در برج سایبرنتیگ فضایی قرار گرفتند با شگفتی این نغمه جاودان را زمزمه کردند: «هرگز نمی‌دانستیم که کره زمین ما این چنین کوچک است!»

وی با بیان اینکه امروزه پدیده فوریت و آنیت مشکل‌گشای استراتژیست‌های جهان برای شناخت واقعی زمان و فضا (بعد چهارم) شده و در حال تسخیر و غلبه بر جهان و کائنات هستند افزود: وجود و معنای مکان، هم‌اکنون مغلوب فضای سایبرنتیکی و اطلاعات آنی و جهانی شد.

گفتنی است پروفسور بیان در مقاله خود با تشریح ویژگی‌های روابط‌عمومی الکترونیک به جایگاه فن‌آوری در عرصه تولیدات ملی خواهد پرداخت.

او در این زمینه می‌گوید:  دانشمندی به‌نام تنی گراندی استاد دانشگاه مدیریت برفورد انگلستان روان‌سازی چرخ تولیدات را در گرو تلاش برقرار کنندگان روابط عمومی و بین‌المللی می‌داند تا با ابزار آگاه‌سازی بتوان برتری رقابتی، ظرفیت‌های استراتژیک فاکتورهای کلیدی پیروزی، اهداف استراتژیکی و ظرفیت طرح‌ریزی به دست آورد تا با دوری گزیدن از تعصبات کور، جهل و ترس سرکوب نشود عقب‌ماندگی و خود باختگی بر جای خواهد ماند. تشریح استراتژی مردمی کردن تولیدات، استراتژی خصوصی‌سازی تولیدات، استراتژی مشارکتی کردن تولیدات، استراتژی بومی‌سازی تولیدات و خدمات و استراتژی جهانی کردن تولیدات و خدمات از دیگر مواردی است که پروفسور بیان در سخنرانی علمی خود ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-08 18:05

افزودن دیدگاه جدید