کد مطلب: 

378

گوگل پلاس در حال انفجار است؛ 30 درصد رشد کاربر تنها طی دو روز

گوگل پلاس در حال انفجار است؛ 30 درصد رشد کاربر تنها طی دو روز

تنها طی دو روز بعد از عمومی شدن امکان عضویت در گوگل پلاس، 10 میلیون کاربر جدید به این شبکه اجتماعی پیوستند.

به گزارش سیتنا از خبرآنلاین، "پاول آلن" موسس وب سایت ancestry.com که در گوگل پلاس، خود را «آمارگیر غیر رسمی» این شبکه اجتماعی معرفی کرده در پستی می‌نویسد: تیم ما سرشماری جدیدی در گوگل پلاس انجام داده است. «کاملا واضح است که گوگل پلاس در حال انفجار است؛ 30 درصد رشد تنها طی دو روز. در حالی که تا به امروز تعداد کاربران 30 میلیون نفر بوده است...»

تخمین قبلی آلن از تعداد کاربران گوگل پلاس در نهم سپتامبر (حدود دو هفته پیش) سال جاری، حدود  28.7 میلیون نفر بود. این رقم تنها دو روز بعد از فراهم شدن امکان ثبت نام برای همگان، به 43.3 میلیون نفر رسیده است.

گوگل شبکه اجتماعی خود را اواخر ماه ژوئن سال جاری راه اندازی کرد که طی حدود سه ماه تنها از طریق دعوتنامه امکان ثبت نام در آن وجود داشت ولی از 21 سپتامبر (30 شهریور) امکان عضویت در این شبکه برای همگان امکان پذیر شد.

آیا گوگل پلاس می تواند در آینده نیز چنین رشدی داشته باشد؟ آیا می تواند در برابر رقیب قدرتمند خود، فیس بوک، حرفی برای گفتن داشته باشد؟ برخلاف آن چه انتظار می رفت، تاکنون کاربرانی زیادی فیس بوک را برای عضویت در گوگل پلاس ترک نکرده اند. فیس بوک با بیش از 800 میلیون کاربر، همچنان پیشتاز شبکه های اجتماعی است. 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-25 17:37

افزودن دیدگاه جدید