کد مطلب: 

3765

افزایش قیمت گوشی‌های موبایل گرانتر از ۲۰۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری از افزایش قیمت ۵ تا ۱۰ درصدی لوازم صوتی و تصویری و نوسان قیمت گوشی‌های بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان در بازار خبر داد.
 
به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم درستی با اشاره به افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت لوازم صوتی و تصویری گفت: باید در بازار عرضه و تقاضا با هم متناسب باشد و در صورت تعیین ‌تکلیف قیمت دلار، نوسانات قیمت از بین خواهد رفت.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری تأکید کرد: با این حال در شرایط فعلی باز هم قیمت برای خرید مناسب است و اینطور نیست که افزایش بی‌رویه قیمت روی کالای صوتی و تصویری ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون افزایش قیمتی روی گوشی تلفن همراه ایجاد شده که امیدواریم با ساماندهی ارز، بازار این کالا بهتر شود.

وی تأکید کرد: با تثبیت قیمت دلار، بازار فعلی قیمت گوشی نیز ساماندهی می‌شود.

درستی افزود: البته گوشی‌های کمتر از ۲۰۰ هزار تومان آن چنان افزایش قیمتی نداشتند و روی گوشی‌های بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان، افزایش قیمت بیشتر بوده که این افزایش قیمت از یک ماه اخیر در بازار ایجاد شده است.

وی توضیح داد: این تأثیر به دلیل وارداتی بودن حدود ۹۰ درصد گوشی‌های بازار است که ارز ۱۲۲۶ تومان به آنها تعلق نگرفته است.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروشندگان صنف و شبکه توزیع با حداقل سود کالا را می‌فروشند و سود فروشنده ۲ الی ۳ درصد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-01 15:40

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
این چه وضعشه توی یک ماه صد هزار تومن رفته روی گوشی 400000 تومنی بعد میگن 5 درصد گرون شده دیگه هیچ کس نمیتونه گوشی بخره
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید