کد مطلب: 

3687

آرپناهی در گفت‎وگو با سیتنا: پوشش سراسری رایتل تا پایان سال جاری/عرضه‎ی سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به زودی/اینترنت سیم‎کارت‎های رایتل اختصاصی است

آرپناهی در گفت‎وگو با سیتنا: پوشش سراسری رایتل تا پایان سال جاری/عرضه‎ی سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به زودی/اینترنت سیم‎کارت‎های رایتل اختصاصی است

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران (رایتل) گفت: این شبکه در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، ارومیه، اراک، قم،اهواز، کرمانشاه و همدان راه‌اندازی شده و امید است تا پایان سال تمام مراکز استان‎ها به شرط همکاری شهرداری‎ها تحت پوشش اپراتور سوم قرار ‌گیرند.

"شاهین آرپناهی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)  با بیان این‌که اولویت اول ما توسعه‎ی شبکه است، گفت: به همان میزان که در توسعه‎ی شبکه موفق باشیم، میزان فروش و تعداد مشترکین ما نیز افزایش می‌یابد.

 

اولویت اصلی ما توسعه‎ی شبکه است

وی با بیان این‌که در حال حاضر ظرفیت چند میلیون مشترک در شبکه را داریم، گفت: امکان واگذاری اسمی چند میلیون سیم‌کارت را داریم، اما همچنان اولویت اصلی ما توسعه‎ی شبکه است.

آرپناهی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم شبکه را به لحاظ کمی و کیفی گسترش دهیم، از رضایت مشترکان رایتل از این سیم‌کارت‌ها خبر داد و گفت: کیفیت بهتر شبکه مستلزم همکاری جدی شهرداری‌ها است.

 

بیشترین مشکل رایتل در تهران است

وی افزود: ما به لحاظ تجهیزات مشکلی نداریم و در اکثر شهرها هم همکاری‌های خوبی صورت گرفته است، اما مشخصا بیشترین مشکل را در تهران داریم.

سهم مناسب رایتل از بازار تا پایان دوره‎ی انحصار

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به زمان محدود باقی مانده تا پایان دوره‎ی انحصار، نگران سهم بازار خود نیستید، اظهار امیدواری کرد که تا پایان این دوره، سهم مناسبی از بازار در اختیار رایتل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رایتل 2 امتیاز ویژه و انحصاری دارد، گفت: امتیاز اول ما انحصار پروانه‎‎ای بوده که محدود به دوره‎‌‎ای دو ساله است و امتیاز بعدی ما همان برند رایتل و ارزش‎هائی است که به مشتریان و استفاده کنندگان از این برند ارائه می‎کنیم که این امتیاز همواره انحصاری و دوره‎ی انحصار آن نامحدود است.

وی تأکید کرد: لذا برند رایتل و ارزش‎های این برند برای ما از اهمیت ویژه‎‎ای برخوردار است و یکی از ارزش‎های ما ارائه‎ی تجربیات نوین و خوشایند به مشتریانمان و مشعوف نگه داشتن آنان است که خود را به آن پایبند می‎دانیم.

اختصاصی بودن اینترنت ارائه شده توسط رایتل

آرپناهی در بخش دیگری از گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) گفت: سرعت 128 کیلو بیت در ثانیه در سیم کارت‌های رایتل واقعا با تجربه‎ی عمومی از این سرعت متفاوت است که به دلیل اختصاصی بودن اینترنت ارائه شده توسط رایتل است. مشترک نبودن اینترنت رایتل و کیفیت سرویس دیتای ما از مهم‌ترین ویژگی سرویس اینترنت سیم‌کارت‌های رایتل محسوب می‌شود و سرعت ارائه شده گاهاً تجربه‎‎ای بهتر از سرعت‎های بسیار بالاتر که توسط دیگر ارائه دهندگان خدمات دیتا ارائه می‎شود را به مشترک می‎دهد.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت 128 کیلو بیت برای همه‎ی مشترکان ما است و سرعت 512 کیلو بیت برای واجدین شرایط و سرعت یک مگا بیت نیز بصورت خاص و بیشتر در قالب فروش سازمانی ارائه می‌شود.

وی افزود: طبیعتاً شرایط ارائه‎ی سرعت دیتا در چارچوب مقررات ابلاغ شده توسط رگولاتور و پروانه‎ی رایتل خواهد بود.

پیش شماره‎ی 0920 برای سیم‎کارت‎های دائمی و 0921 برای سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری

وی در ادامه با بیان این‌که پیش شماره‎ی 0920 به سیم‌کارت‌های دائمی رایتل اختصاص دارد، گفت: کد سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری رایتل 0921 است.

 

عرضه‎ی سیم‎کارت‎های اعتباری رایتل در آینده‎ی نزدیک

وی گفت: سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به زودی عرضه می‌شود و سیم‌کارت‌های دائمی و دیتای رایتل از استقبال خوبی برخوردار بوده است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-25 20:37

دیدگاه‌ها

تصویر یک کاربر رایتل
آقا من یک ماهه که گرفتم و دقیقا کلافه ام اشتباه کردم گرفتم قبلا پارس آنلاین داشتم درسته امکان جابجایی نداشت ولی در حد تیم ملی کلاهبردار نبود که این آقای رایتل داره کلاهبرداری میکنه. اولش گفتن یک گیگ 128 مجانی اشانتیون داره که سه صوته تموم شد فکر کنم بیست مگ بیشتر نبود بعدش سرعت 1024 توی آپشن هاش بود که بعد از خرید اونم حذف کردن خلاصه کلی اولش امکانات نشونت میدن و ذوق میکنی همین که مشترک میشی و بعد میخوای از حالتهای مختلف خردیش استفاده کنی میبینی همه رو حذف کردن. لعنت بر پدر ومادر هر چی کلاهبردار مادر.......
ارسال شده توسط یک کاربر رایتل در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام بنده مشترک رایتل هستم و از اینترنت 128 استفاده می کنم و راضی هستم فقط ای کاش این شرکت محترم برنامه ای ایجاد کند که بتوان به راحتی از سرعت های بالاتر نیز استفاده شود چون یک مقدار شرایط خاص دارد .ولی به هر حال واقعا یک نعمت است و بسیار عالی .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مسعود
با سلام شهر ویس در 20کیلومتری شهر اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد که متاسفانه با وجود علاقمندی تمامی ساکنان به استفاده از رایتل تا کنون هیچگونه خدماتی از نظر راه اندازی و آنتن دهی رایتل صورت نگرفته است لطفا در این مورد پیگیری لازم صورت بگیرد با تشکر از طرف تمامی ساکنان شهر ویس
ارسال شده توسط مسعود در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مجید
باسلام.ببخشید ایا این سیم کارتها تو روستا هم انتن میدن؟
ارسال شده توسط مجید در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید