کدخبر :3644 پرینت
31 مرداد 1391 - 17:22

گلایه‎ی مدیرکل برند و ارتباطات رایتل از سنگ‌اندازی‌های شهرداری تهران

متن خبر

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل، گفت: سنگ‌اندازی‌های متعدد شهرداری تهران، بزرگترین مانع توسعه شبکه رایتل در این شهر است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "شاهین آرپناهی" با اشاره به تلاش رایتل برای توسعه خدمات در شهر تهران، اظهار داشت: متاسفانه تلاش و کوشش شرکت رایتل برای توسعه شبکه نسل سوم خدمات تلفن همراه در تهران با مانع تراشی شهرداری مواجه است.

وی افزود: تا زمانی که رویه فعلی شهرداری تهران ادامه داشته باشد، ارائه خدمات مطلوب و درخور شان شهروندان تهرانی با سرعت مطلوب صورت نخواهد گرفت.

آرپناهی با اشاره به شعارهای شهرداری تهران مبنی بر تلاش برای حفظ حقوق شهروندی، تصریح کرد: این شعارها در حالی مطرح می‌شود که با ممانعت های متعدد شهرداری، شهروندان تهرانی در احقاق یکی از حقوق خود که توسعه تکنولوژی روز دنیاست با مشکل مواجه هستند.

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل که در گفت‎وگو با ایرنا سخن می‎گفت، افزود: هم اکنون اپراتور های اول و دوم بیش از 2 هزار آنتن در تهران نصب کرده اند، اما با وجود پیگیری جدی رایتل از ابتدا تاکنون کمتر از 130 فقره مجوز توسط شرکت وابسته به شهرداری صادر شده و این موضوع به معنی آن است که شهرداری در عمل امکان ورود اپراتور جدید به تهران را نمی‎دهد.

آرپناهی در ادامه افزود: برخلاف شهرداری تهران، شهرداری‌های سایر شهرهای بزرگ کشور همکاری بسیار مطلوبی با رایتل داشته‌اند و به عنوان نمونه این همکاری مطلوب باعث شده که خدمات بسیار مطلوبی در اختیار مشترکان شهرستان کرج قرار گیرد و می توان اعلام کرد وضعیت رایتل در کرج از سایر اپراتورها نیز بهتر است.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری تهران همکاری لازم را با رایتل داشته باشد، هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به شهروندان تهرانی نداریم، تصریح کرد: در شرایط کنونی شهروندان تهرانی علاقه وافری برای استفاده از خدماتی نظیر ارتباط تصویری و اینترنت پرسرعت همراه دارند و ما نیز خود را مکلف می‌دانیم که این امکان را برای آنها فراهم کنیم، اما مدتهاست که در این مسیر با مشکل تراشی‌های شهرداری تهران مواجه هستیم.

آرپناهی تصریح کرد: برای پیگیری موضوع نیز دهها بار در یک سال گذشته درخواست دیدار با شهردار تهران را مطرح کرده ایم که تاکنون محقق نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان شهرداری تهران با تغییر رویه کنونی و انجام همکاری‌های لازم، شرایط واگذاری خدمات نسل سوم تلفن همراه را به مردم تهران فراهم کنند.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.