کد مطلب: 

355

خدمات انفورماتیک: رگولاتوری خدمات موبایل بانک را منع نکرده است

خدمات انفورماتیک: رگولاتوری خدمات موبایل بانک را منع نکرده است

مدیر گروه همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک گفت: سازمان تنظیم مقررات منعی برای خدمات موبایل بانکینگ تعیین نکرده است و اطلاعیه اخیر این سازمان در مورد منع خدمات پرداخت از طریق موبایل یا mobile payment بود. 
به گزارش سازمان خبری سیتنا، مهران افسری' در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در رابطه با اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات، خلط مبحث شده چرا که در این اطلاعیه ارایه خدمات پرداخت از طریق موبایل از سوی اپراتورها منع شده است و ربطی به خدمات موبایل بانک ندارد. 

وی افزود: مقررات و استانداردهای پرداخت از طریق موبایل هنوز تصویب نشده است و شاید به همین دلیل باشد که خدمات جرینگ (پرداخت وجه از طریق موبایل) همراه اول راه اندازی نشد. 

 

گفتنی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اوایل مرداد ماه سال جاری ، از بررسی ارائه خدمات پرداخت از طریق موبایل خبر داد و اعلام کرد تا زمان تصویب این طرح هیچ اپراتور تلفن همراهی نمی تواند این خدمات را به مشترکان ارائه کند. 

افسری گفت: در حال حاضر خدمات الکترونیکی در این بانک ها از طریق سیستم های همراه بانک، تلفنبانک و اینترنت بانک ارائه می شود و مشتریان این بانک ها بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند برخی از امور بانکی خود را از طریق تلفن، ارسال پیامک یا با استفاده از اینترنت انجام دهند. 
وی افزود: خدمات موجود سرویس همراه بانک در حال حاضر شامل اعلام مانده حساب، اعلام سه گردش آخر حساب، استعلام وضعیت چک و انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتری، پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت و همچنین انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-21 05:53

افزودن دیدگاه جدید