کدخبر :3493 پرینت
17 مرداد 1391 - 14:45

کاهش یک ساعته آغاز به کار ادارات پس از شب‌های قدر

متن خبر

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به کاهش یک ساعته آغاز به کار فعالیت ادارات در روزهای پس از شب‌های قدر، گفت: در روزهای چهارشنبه و یکشنبه 18 و 22 مرداد ماه جاری علاوه بر کاهش یک ساعته ادارات که در ماه رمضان اعمال شده یک ساعت دیگر از ساعات اداری کاسته شده و فعالیت تمامی ادرات از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

به گزارش سیتنا، محمد‌رضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده برای نحوه اطلاع‌رسانی در خصوص جزئیات مسکن ویژه پایتخت، اداره کل مسکن شهرسازی استان تهران سی‌دی‌های حاوی اطلاعات و جزئیات کامل این مسکن را از طریق سی‌دی در اختیار خبرگزاری‌ها و مردم قرار خواهد داد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده تمام جزئیات اعم از زمان، نحوه ثبت‌نام، شرایط متقاضیان، میزان وام، قیمت واحدهای در حال ساخت و سایر اطلاعات دیگر از طریق سی‌دی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده شود و رسانه‌ها این اطلاعات را منتشر کنند.

به گفته معاون عمرانی استاندار تهران، سابقه سکونت 10 ساله در تهران، توانایی بازپرداخت اقساط ماهیانه، استفاده نکردن از تسهیلات بانکی برای دریافت مسکن و متاهل بودن، برخی از شرایطی است که برای متقاضیان مسکن‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: این واحدها تفاوت‌هایی را با مسکن مهر دارند که از جمله آنها می‌توان به قرار گرفتن در داخل شهر تهران و قیمت آن اشاره کرد. ضمن آنکه مقرر شده در فاز اولیه، 100 هزار واحد این نوع مسکن احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.