کد مطلب: 

3478

شریفی‌نیا مجری برنامه‌ قرآنی شب ‌قدر!

مستند قرآنی «نشانه» با اجرای «محمدرضا شریفی‌نیا» شب‌های قدر از شبکه آموزش پخش می‌شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا سپهرین تهیه‌کننده مستند قرآنی «نشانه» با اعلام این اظهار داشت: مستند قرآنی «نشانه» برای ماه رمضان و به ویژه برای شب‌های قدر تولید شده است.
 
وی در ادامه افزود: این مستند آیات موجود در قرآن را با توجه به علم امروز تحلیل و به تصویر می‌کشد. این مستند به آیات قرآنی در زمینه مسائل پزشکی، علمی، تاریخ، شیمی اشاره دارد و با توجه به علم روز حقیقت آن را به نمایش می‌گذارد.
 
تهیه کننده مستند قرآنی «نشانه» اظهار داشت: این مستند در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده است که در هر قسمت از این مستند یک آیه با تصاویر علمی و بحث‌های کارشناسی را مورد تفسیر و تحلیل قرار می‌دهد.
 
وی بیان داشت: ما سعی کردیم که آغاز پخش این مستند از شب‌های قدر باشد؛ چرا که مردم با دیدن این مستند به فلسفه قرآن و محتوای آن در زمانی که بالای سر می‌گیرند، پی ببرند.
 
سپهرین تصریح کرد: پخش مستند قرآنی «نشانه» با اجرای محمدرضا شریفی‌نیا و گویندگی جلیلوند از سه شنبه 17مرداد، مصادف با 18 رمضان و شب قدر ساعت 23 در شبکه آموزش آغاز می‌شود.
 
عوامل مجموعه مستند «نشانه» عبارتند از: کارگردان و مجری: سلمان وکیلی، تهیه‌کننده: علیرضا سپهرین، نویسنده و محقق: سحر درویشی، مدیر تصویربرداری: حمید سالمند، دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: رضا دوستی.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-05 20:18

افزودن دیدگاه جدید