کد مطلب: 

3459

عید فطر آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سیم کارت های رایتل

عید فطر آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سیم کارت های رایتل

روابط عمومی رایتل اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از متقاضیان که در سال جاری و در فروش‌های ویژه رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر برای خرید سیم کارت های دائمی و دیتا اقدام کرده‌اند می‌رساند دسترسی لازم جهت تکمیل ثبت نام از طریق سایت رایتل فراهم شده و کلیه متقاضیان تنها تا روز عید سعید فطر می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات "سیتنا"، متقاضیان سیم کارت های دائمی و دیتا که در سال جاری و در شهرهای تهران و کرج پیش ثبت نام نموده و تا کنون نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نکرده اند، حداکثر تا پایان روز عید سعید فطر برای اتمام مراحل ثبت نام خود فرصت دارند.

بدیهی است پیش ثبت نام متقاضیانی که تا تاریخ فوق اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نکنند، ملغی می شود و امکان تخصیص شماره انتخابی و استفاده از بسته های تشویقی پیشین وجود نخواهد داشت.

 

لازم به ذکر است دسترسی لازم برای کلیه افرادی که در سال جاری پیش ثبت نام کرده و شرایط لازم را داشته اند، فراهم شده است و کلیه متقاضیان می توانند صرفاً از طریق مراجعه به وب سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

در صورت بروز هر گونه سوال یا اشکال، شهروندان گرامی می توانند ضمن دریافت اطلاعات لازم از طریق سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir در کلیه ساعات شبانه روز با «مرکز تماس مشترکین رایتل» به شماره تلفن 2920- 021 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-04 14:06

افزودن دیدگاه جدید