کد خبر: 338164
01 تیر 1405 - 12:30

درخواست سندیکای مخابرات از معاون وزیر ارتباطات؛ لزوم گسترش همکاری های بین المللی در بخش فاوا

دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات در نامه ای خطاب به معاون فناوری، نوآوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات بر لزوم گسترش همکاری های بین المللی در بخش فاوا تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات در نامه ای خطاب به محمدحافظ حکمی، معاون فناوری، نوآوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات با موضوع «گسترش همکاری های بین المللی در بخش فاوا» آورده است:

نظر به اهمیت سرمایه گذاری خارجی برای توسعه و نوسازی صنعت و شبکه های مخابراتی و فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی توانمند و معتبر داخلی، این سندیکا با داشتن بیش از ۲۰۰ شرکت عضو با تجربه و متخصص در حوزه فاوا می تواند به عنوان رابط و معرف/ نقطه تماس با شرکت های خارجی عمل نماید.

بدین منظور اطلاعیه به انگلیسی تهیه گردیده تا اطلاع رسانی اولیه انجام شود. باعنایت به مراتب فوق خواهشمند است موافقت فرمایید که امور بین الملل آن معاونت محترم این اطلاعیه را به سفارتخانه های کشورهای خارجی مستقر در تهران منعکس فرمایند.

221

گفتنی است؛ نامه فوق و پیوست آن (اطلاعیه به انگلیسی) علاوه به معاونت فناوری و نوآوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات، به معاونت سیاست گذاری این وزارتخانه جهت اعلام به وزارت اقتصاد و همچنین اتاق بازرگانی جهت انعکاس به اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای خارجی ارسال شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.