کدخبر :338 پرینت
27 شهریور 1390 - 11:48

انجمن ISPها می تواند از زیرساخت به کمیسیون های اصل ۴۴ و صنایع شکایت کند

متن خبر

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد برگزاری مزایده ترمینیشن مرتکب تخلف شده است، اعلام کرد: انجمن شرکت‌های اینترنتی می‌تواند در این زمینه شکایت خود را به دو کمیسیون اصل 44 مجلس و صنایع و معادن اعلام کنند.

به گزارش سازمان خبری سیتنا به نقل از دنیای اقتصاد احمد مهدوی ابهری گفت: برگزاری مزایده تنها برای انتخاب پیمانکاران ترمینیشن بود و نباید بدون اطلاع‌رسانی موضوع اورجینیشن و ترانزیت به این مزایده اضافه می‌شد.

وی ادامه داد: در این شرایط شرکت ارتباطات زیرساخت باید برگزاری مزایده را لغو یا به تعویق می‌انداخت و پس از اطلاع رسانی شفاف به تمامی شرکت‌های داوطلب، اقدام به برگزاری مزایده در این زمینه می‌کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت کاملا غیرقانونی بوده است، ادامه داد: در صورتی که انجمن شرکت‌های اینترنتی قصد شکایت داشته باشند، این موضوع در تمامی نهادهای مسوول و ذی ربط قابل رسیدگی است.

مزایده انتخاب پیمانکار تلفن اینترنتی که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، قرار بود فقط مربوط به ترمینیشن باشد، این در حالی است که هم‌اکنون اورجینیشن با کد‌های کشوری و ترانزیت ترافیک به موارد موضوع مزایده اضافه شده و این موضوع اعتراض انجمن شرکت‌های اینترنتی را بر انگیخته است.

انتهای پیام

 

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.