کد مطلب: 

333

مبنای محاسبه هزینه رومینگ روشن کردن تلفن همراه نیست

مبنای محاسبه هزینه رومینگ روشن کردن تلفن همراه نیست

 مشترکین در صورت روشن کردن تلفن همراه در کشورهای طرف قرارداد به هیچ وجه هزینه ای جهت سرویس رومینگ بین الملل متحمل نخواهند شد،مگر در صورت شماره گیری و مکالمه با ایران یا برقراری ارتباط از ایران که منجر به ثبت مکالمات در سیستم صورتحساب شده باشد.

 

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در همین رابطه به مشترکین همراه اول توصیه کرد چنانچه ارتباط پایان یافت و یا به هر دلیل دیگر برقرار نگردید و یا حتی در صورت شنیدن پیغام از سوی شبکه ، حتماً با زدن دکمه قطع تلفن از قطع شدن ارتباط مطمئن و سپس اقدام به شماره گیری مجدد نمایند.

 

همچنین توصیه می شود مشترکین سیم کارتهای اعتباری قبل از عزیمت به کشورهایی نظیر عربستان سعودی نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود به میزان مورد نیاز اقدام نمایند و در حفظ و نگهداری سیم کارت و گوشی خود حداکثر دقت لازم را به عمل آورده و آن را در اختیار افراد نا آشنا ، متصدی هتل و .... قرار ندهند.

 

این گزارش می افزاید جهت بالا بردن ضریب ایمنی ، فعال سازیPINCODE سیم کارت و قفل رمزدار گوشی و همچنین خاموش نمودن تلفن همراه به هنگام زیارت و یا در مکانهای شلوغ احتمال سوء استفاده از سیم کارت را در صورت مفقودی یا سرقت به حداقل می رساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-18 05:30

افزودن دیدگاه جدید