دیجیتالی شدن کامل ارزیابی خسارت در بخش درمان تا پایان سال
مدیرعامل شرکت بیمه دی، گفت: از این پس فرایند ارزیابی خسارت در بخشهای ویزیت، دارو، مراکز تشخیصی و بیمارستانی بهصورت هوشمند انجام میشود تا زمان پرداخت خسارت به حداقل برسد.
به گزارش سیتنا، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت صدیقه کبری(س) و رونمایی از سه پلتفرم جدید بیمهگری دیجیتال در شرکت بیمه دی با حضور سعید اوحدی، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان بنیاد، جمعی از مدیران و کارکنان بیمه دی و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد.
در این مراسم، هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی، ضمن خیرمقدم به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، از آنان به عنوان «نور چشمان جامعه» یاد کرد و افزود: افتخار بزرگ ما در بیمه دی، خدمتگزاری به خانوادههایی است که عزت و عظمت ایران و ایرانی مرهون ایثار و شهادت آنهاست. هر گامی که برمیداریم، با برکت دعای همین عزیزان است.
وی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی در سال جاری گفت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی، بیمه دی موفق شد هم در حوزه بیمهگری و هم در صنعت بیمه کشور، رکوردهای تاریخی به ثبت برساند. طی سال گذشته بیش از ۲۱ میلیون خسارت در کمترین زمان ممکن پرداخت شد که نشان از پایبندی ما به وعده خدمت سریع و دقیق به خانوادههای ایثارگران دارد.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه افزود: در راستای تحقق تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات، سه پلتفرم بیمهگری جدید آماده بهرهبرداری شده که با دعای خیر خانوادههای معظم شهدا و به دست جناب آقای اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رسماً آغاز به کار خواهند کرد.
عبداللهی از دیجیتالی شدن کامل ارزیابی خسارت در بخش درمان تا پایان سال خبر داد و گفت: از این پس فرایند ارزیابی خسارت در بخشهای ویزیت، دارو، مراکز تشخیصی و بیمارستانی بهصورت هوشمند انجام میشود تا زمان پرداخت خسارت به حداقل برسد. این موفقیت بیمه دی را به نخستین شرکت صنعت بیمه کشور در حوزه هوشمندسازی خدمات درمانی تبدیل خواهد کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کارکنان شرکت و خانوادههای آنان اظهار داشت: امروز هر موفقیتی که بیمه دی کسب کرده، از برکت نفس گرم و دعای خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران است. امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر، پاسخگوی اعتماد و محبت این قشر معزز باشیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید