ببینید | پرداخت پاداش به پرسنل شرکت مخابرات در راستای ایجاد انگیزه بیشتر
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در سال جاری سیستم ارزیابی پرسنل بهطور کامل پیادهسازی میشود و استانها، مدیران و کارمندان برتر با پاداشهای قابل توجهی که حتی از تصوراتشان بیشتر خواهد بود، مورد تقدیر قرار می گیرند. این اقدامات قطعاً انگیزهای جدید برای پرسنل خواهد بود و آنها را در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر شرکت مخابرات ایران همراهی خواهد کرد.
محمد جعفرپور در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ایجاد انگیزه برای پرسنل و نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران، گفت: من با این موضوع که پرسنل شرکت مخابرات ایران دچار بیانگیزگی شدهاند موافق نیستم. در همین مدت کوتاه که من در خدمت این عزیزان بودم، همیشه از انرژی و انگیزه بالای مجموعه شرکت مخابرات ایران بهرهبرداری کردهایم و این انگیزه منجر به برنامهریزیهای جدید و اقدامات مؤثری در راستای توسعه شرکت شده است.
وی ادامه داد: واقعیت این است که شرکت مخابرات ایران یک سرمایه عظیم در حوزه ICT برای کشور به شمار میآید. حجم زیادی از پرسنل متخصص ICT کشور در شرکت مخابرات هستند. بیش از ۷۵ درصد نیروی متخصص اپراتوری کشور در شرکت مخابرات ایران حضور دارند که علاوه بر ارائه خدمات خانگی و تجاری، به سایر اپراتورهای ارتباطی هم سرویس می دهند. این شرکت بیش از ۱۰۰ سال است که در زمینه خدمات ارتباطی به مردم ایران فعالیت میکند و همیشه پایگاه اصلی توسعه ارتباطات در کشور بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: ما برای پرسنل خود برنامههای ویژهای داریم و شخصاً نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شرکت مخابرات میدانم. بدون تخصص و تعهد نیروی انسانی، هیچ کاری در هیچ شرکتی، بهویژه در شرکت مخابرات ایران، قابل انجام نخواهد بود. به همین دلیل، ما اقدامات زیادی برای بهبود رفاه و شرایط کاری پرسنل انجام دادهایم. یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مخابرات به طور اختصاصی در زمینه ارائه خدمات رفاهی به پرسنل فعالیت میکند و سرمایهگذاریهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
جعفر پور همچنین به برنامههای شایستهسالاری اشاره کرد و گفت: از اسفندماه سال گذشته، با همکاری یکی از شرکتهای معتبر کشور، ساختار ارزیابی عملکرد پرسنل را آغاز کردهایم. بر اساس این سیستم، پرداختها مبتنی بر عملکرد خواهد بود و فضا برای همه همکاران عزیز باز خواهد شد. در این مدل، هر کسی که بتواند خلق ارزش و درآمد کند، به نسبت آن میتواند درآمد بیشتری داشته باشد. همچنین چون شرکت مخابرات ایران یک شرکت خصوصی است، محدودیتی در پرداختها وجود ندارد و ما بهطور کامل در این زمینه انعطاف داریم. اگر کسی باعث کندی توسعه شرکت شود دریافتی کمتری خواهد داشت و اکثر پرسنل شرکت مخابرات نیروهای کیفی هستند.
وی افزود: در کنار این، ما ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه برای پرسنل داریم و ارزیابی عملکرد هر استان را نیز در دستور کار قرار دادهایم. این ارزیابیها بهطور ماهیانه انجام میشود و استانهایی که عملکرد بهتری دارند، طبیعتاً پاداشهای بیشتری دریافت خواهند کرد. در ماههای اخیر، برخی استانها عملکرد ۱۵۰ درصدی داشتند که این موفقیتها باید در دریافتیهای پرسنل آن استانها منعکس شود.
جعفرپور در نهایت خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سال جاری این سیستم ارزیابی بهطور کامل پیادهسازی شود و استانها، مدیران و کارمندان برتر با پاداشهای قابل توجهی که حتی از تصوراتشان بیشتر خواهد بود، مورد تقدیر قرار گیرند. این اقدامات قطعاً انگیزهای جدید برای پرسنل خواهد بود و آنها را در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر شرکت مخابرات ایران همراهی خواهد کرد.
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید