ببینید | پایداری شبکه در شرایط بحرانی و بازگشت پاسخگویی به وضعیت عادی
مدیرعامل مبیننت، با اشاره به تأثیر شرایط خاص و بحرانهای اخیر کشور بر بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تشریح چالشهای ایجادشده برای اپراتورها و نحوه مدیریت آنها پرداخت.
رضا خلیلی، مدیرعامل مبیننت در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون چالشهای بخش خصوصی در دوران جنگ ۱۲ روزه، اظهار کرد: «طبیعی است که در پی وقوع بحرانهای مختلف، تمام کسبوکارها تحتتأثیر قرار میگیرند و صنعت ICT نیز از این قاعده مستثنا نیست. در آن ایام، مسئولیت ما دو بخش اصلی را در بر میگرفت؛ هم باید از سلامت همکارانمان محافظت میکردیم و هم وظیفه داشتیم شبکه را پایدار نگه داریم تا کاربران بتوانند خدمات ارتباطی را بدون اختلال دریافت کنند.»
مدیرعامل مبیننت ادامه داد: «در ادامه این وضعیت، برخی اختلالات در شبکههای رادیویی یا تصمیمات حاکمیتی در برخی بخشها ایجاد شد که باعث شد تعداد قابلتوجهی از کاربران برای پیگیری مشکلاتشان با مرکز تماس ارتباط بگیرند. در نتیجه، طی دو تا سه هفته، بار تماسهای ورودی ما افزایش یافت.»
وی با بیان اینکه این اتفاق در چنین شرایطی طبیعی است، گفت:«ما در پاسخ به این وضعیت، تمهیدات فوری درونسازمانی انجام دادیم. تعدادی نیروی جدید به تیم پشتیبانی افزوده شد و از ظرفیت سایر بخشهای شرکت نیز برای تقویت تیم پاسخگویی استفاده کردیم. خوشبختانه این تمهیدات مؤثر واقع شد و در حال حاضر، وضعیت پاسخگویی و پشتیبانی به شرایط عادی بازگشته است.»
خلیلی در پایان تأکید کرد: «حفظ کیفیت سرویس و رضایت کاربران، حتی در شرایط بحرانی، از اولویتهای اصلی مبیننت بوده و هست. این تجربه بار دیگر اهمیت آمادگی و چابکی سازمانی در مواجهه با شرایط پیشبینینشده را اثبات کرد.»
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید