کد مطلب: 

3232

مرکز تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات منحل و نشانی از آن باقی نمی ماند!

مرکز تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات (مخابرات ایران سابق) پس از کوچک سازی و انتقال به مرکز ملی فضای مجازی، منحل و دیگر نشانی از آن بجا نخواهد ماند و این در حالی است که در قدم اول تعداد زیادی از کارمندان آن بیکار می شوند.

به گزارش سیتنا به نقل از ICTPress ، مرکز تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات که پیش از این با نام مرکز تحقیقات مخابرات ایران فعالیت می‌کرد قرار است با سابقه بیش از 40 سال منحل و در قالب جدیدی به مرکز ملی فضای مجازی بپیوندد.

در همین رابطه مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره‌ تصمیمات جدید شورای عالی فضای مجازی و پیوستن مرکز تحقیقات مخابرات به این شورا اظهار کرد که پس از این، مرکز تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات ذیل مرکز ملی فضای مجازی کار خود را ادامه خواهد داد.

وی همچنین اشاره کرد که نه تنها ساختمان، بلکه تمام امکانات این مرکز به مرکز ملی فضای مجازی منتقل خواهد شد، اما این نکته که نام آینده این مرکز و فعالیت‌های فعلی آن در آینده چه سرانجامی خواهد یافت هنوز مشخص نیست و تاکنون وزارت ارتباطات عکس العملی نسبت به این تصمیم نشان نداده‌است.

شنیده ها حاکی از آن است که در قدم اول یک دهم نیروهای این مرکز از کار برکنار شده و در مراحل بعدی پس از کوچک سازی مرکز و جدا کردن آن از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظایف دیگری در مرکز ملی فضای مجازی به آن محول شود.با این اوصاف به زودی دیگر نام و نشانی از مرکز تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات (مخابرات ایران سابق) با سابقه چندین ساله باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-17 11:09

افزودن دیدگاه جدید