حضور همراه اول در نمایشگاه فاینکس ۲۰۲۵ با محوریت هوش مصنوعی و خدمات سازمانی (+فیلم)
مدیرکل فروش و مدیریت مشتریان سازمانی همراه اول، گفت: امسال با رویکردی جدید و تمرکز بر محصولات و خدمات هوشمند سازمانی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۲۵) حضور یافتیم.
محمد گودرزی، مدیرکل فروش و مدیریت مشتریان سازمانی همراه اول، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۲۵)، به تشریح دستاوردهای این اپراتور پرداخت.
وی با اشاره به حضور فعال همراه اول در نمایشگاههای تخصصی، بیان کرد: «همراه اول همواره تلاش کرده تا در نمایشگاههای تخصصی که امکان ارائه خدمات به صنایع مختلف، از جمله در حوزه مالی وجود دارد، حضور یابد.»
گودرزی افزود: «همراه اول امسال با رویکردی جدید و تمرکز بر محصولات و خدمات هوشمند سازمانی در این نمایشگاه شرکت کرد. منظومه همراه اول شامل شرکت های مختلفی است که علاوه بر ارائه خدمات پایه اپراتوری، خدمات نوآورانهای مبتنی بر فناوریهای روز را نیز ارائه میدهد.»
وی ادامه داد: «یکی از دستاوردهای مهم همراه اول در این دوره از نمایشگاه، امضای قرارداد همکاری با بانک تجارت برای راهاندازی چتبات هوشمند در حوزه مالی با نام سایرابات بوده است که این خدمت به عنوان یکی از محصولات جدید همراه اول و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی طراحی شده و مذاکرات مشابهی نیز با دیگر بانکها و نهادهای مالی برای استقرار آن در حال انجام است.»
وی همچنین به ارائه خدمات سرکدهای دستوری، سرویس های مبتنی بر پیامک هوشمند و نیز ارایه راهکارهای اتصال امن برای بانکها و نهادهای مالی اشاره کرد و گفت: «این خدمات به سازمانها این امکان را میدهد تا بتوانند در بستر ارتباطی امن شعب، بخش های مختلف و نیز سازمانهای ستادی خود را به یکدیگر متصل نمایند. همچنین در حوزه پیامک هوشمند میتوانند پیامهای هدفمندتری به گروههای خاصی از مشتریان ارسال کنند. در حوزه خدمات پایه اپراتوری نیز امکان بهره گیری از سرویس های همراه اول در بخش های متنوع و متعدد برای ایشان فراهم است».
گودرزی در پایان ابراز امیدواری کرد که با گسترش همکاریها بین اپراتورها و اکوسیستم مالی کشور، خدمات هوشمند و متنوعتری به بازار ارائه شود.
خبرنگار: مونا ارشادی فر
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید