بانک ملی ایران نشان زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بانک ملی ایران بهعنوان بانک دیجیتال کشور معرفی و با دریافت نشان زرین، مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با هدف تجلیل از یکصد برند پیشرو و معتبر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان و با حضور نامهای تجاری سرشناس و مدیران برجسته کشور برگزار شد؛از مدیرعامل این بانک تقدیر کرد.
در این رویداد، بانک ملی ایران بهعنوان یکی از برندهای پیشگام در صنعت بانکداری، موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.
این اجلاس سالانه که با رویکرد توسعه فرهنگ مشتریمداری در فضای کسبوکار کشور برگزار میشود، بستری را برای بررسی راهکارهای نوین تعامل با مشتری، ارتقاء کیفیت خدمات و تبادل تجربیات میان شرکتهای پیشرو فراهم میآورد.
در متن لوح تقدیری که به امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیسجمهور در امور همکاریهای اقتصادی رسیده، آمده است:
«بیتردید حضور مدیران برجسته و اندیشمند، ضامن ارتقاء سطح تعاملات سازمانی و بسترساز توسعه فرهنگ مشتریمداری در فضای کسبوکار کشور است. نقشآفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان بهسوی تعالی با رویکرد کیفیتمحور و نگاه استراتژیک به رضایتمندی مشتری، نمونهای بارز از تعهد و تخصص مدیریتی است که در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان، نقشی کلیدی ایفا میکند.»
گفتنی است کسب این افتخار، نمادی از پایبندی بانک ملی ایران به اصول مشتریمداری، نوآوری در ارائه خدمات و حرکت در مسیر دیجیتالسازی بانکداری در کشور است.
این بانک با تمرکز بر بهبود تجربه مشتری، توسعه زیرساختهای هوشمند و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، تلاش کرده است تا همواره در صف نخست رضایتمندی و اعتماد عمومی قرار گیرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید