کدخبر :3205 پرینت
25 تیر 1391 - 11:18

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور: نیازمند روابط‌عمومی تخصصی هستیم

متن خبر

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی را فرصت مناسب برای معرفی توانمندی‌های روابط‌عمومی تخصصی می‌داند.

به گزارش سیتنا، "بهزاد تیمورپور" مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در دیدار با سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی با بیان این مطلب افزود: گسترش روابط‌عمومی تخصصی، موجب خواهد شد کارگزاران روابط‌عمومی علاوه بر گذراندن دوره‌های عمومی آموزش روابط‌عمومی با مباحث حرفه‌ای حوزه خود نیز آشنا شوند.

وی با برشمردن ویژگی‌های یک متخصص روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی، هنر، فن و حرفه است و یک کارگزار روابط‌عمومی وقتی می‌تواند به صورت حرفه‌ای به انجام وظایفش بپردازد که آموزش‌‌های لازم تخصصی را نیز فرا گیرد.

مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعلام حمایت این سازمان از برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی افزود: در سال تولید ملی، اقدام به تأسیس این دبیرخانه و برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی اقدامی شایسته است.

در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی نیز با تأکید بر لزوم بکارگیری مدیران ارشد از مدیران و کارشناسان خبره در حوزه روابط‌عمومی گفت: به صراحت اعلام می‌کنم که نباید مدیران ارشد سازمان‌ها را مسؤول ناکارآمدی روابط‌عمومی‌ها بدانیم بلکه باید بپذیریم ایراد کار در عدم شایستگی بخشی از مدیرانی است که بدون سابقه و شایستگی لازم در مسند اداره روابط‌عمومی برخی سازمان‌ها نشسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی باید به مؤلفه نیروی انسانی توجه ویژه‌ای کرد افزود: نیروی انسانی از مهم‌ترین ابزار موفقیت در تولید محسوب می‌شود و باید به نیازهای فرهنگی و ارتباطی آن، توجه شود.

دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی با اشاره به استقبال بسیار خوب جامعه صنعتی و ارتباطی کشور از تأسیس دبیرخانه روابط‌عمومی و صنعت، گفت: بنده هم معتقدم باید روابط‌عمومی، تخصصی شود. کاظمی دینان بر شکل‌گیری تشکل‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی تأکید کرد.

گفتنی است این کنفرانس اواخر شهریور ماه و با حمایت شرکت‌ها، سازمان‌ها و بانک‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.