نقش کلیدی شرکت پست در توسعه عدالت اجتماعی
مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: وظیفه ما تحقق مأموریتهای حاکمیتی و اجرایی شرکت پست در راستای اجرای عدالت اجتماعی و خدمات دیجیتال است؛ خوشبختانه در مسیر تحولات دیجیتال، هوشمندسازی خدمات پستی با سرعت بیشتری پیش رفته است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، همایش سراسری مدیران شرکت پست امروز شنبه دهم خردادماه در محل هتل ارم در حال برگزاری است.
محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، در همایش مدیران این شرکت از آغاز فاز سوم خدمات پستی در کشور خبر داد و بر نقش کلیدی شرکت پست در توسعه عدالت اجتماعی و تسهیل زندگی مردم تأکید کرد.
وی با اشاره به تعهدات پیشین مدیران ارشد این شرکت، اظهار داشت:«وظیفه ما تحقق مأموریتهای حاکمیتی و اجرایی شرکت پست در راستای اجرای عدالت اجتماعی و خدمات دیجیتال است؛ خوشبختانه در مسیر تحولات دیجیتال، بهویژه پس از همهگیری کرونا، هوشمندسازی خدمات پستی با سرعت بیشتری پیش رفته است.»
احمدی با تقدیر از زحمات مدیران سالهای گذشته، از رشد چشمگیر عملکرد شرکت در ایام نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران یاد کرد و گفت: «در اردیبهشتماه امسال، همکاری مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، موجب رشد ۱۸/۵ درصدی ترافیک محصولات پستی شد؛ این رشد، نشانگر استقبال مردم از سراسر کشور، بهویژه در مناطق روستایی، از خدمات پستی در حوزه فرهنگی بود طی این رویداد، بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار مرسوله پستی توزیع شد و میانگین زمان سیر مرسولات نیز کاهش یافت.»
مدیرعامل شرکت ملی پست، برنامهریزی برای استقرار نسل سوم خدمات پستی در کشور را از اهداف مهم شرکت در برنامه هفتم توسعه دانست و با اشاره به مطالعات بانک جهانی گفت: «رشد یک درصدی زیرساختهای لجستیک منجر به رشد دو درصدی اقتصاد کشور میشود. در همین راستا، شرکت ملی پست با همراهی بخش خصوصی میتواند نقش مهمی در توسعه اقتصاد دیجیتال ایفا کند.»
معاون وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی اسناد پشتیبان شرکت ملی پست در همایش سهروزه خبر داد و گفت:«افزایش سطح دسترسی و ارتقای کیفیت خدمات، از جمله اهدافی است که با اجرای پروژههای کوتاهمدت در سال گذشته محقق شده و با همکاری سکوهای داخلی، دسترسیپذیری خدمات پستی بیش از پیش توسعه خواهد یافت.»
وی همچنین بر اهمیت توافقات بینسازمانی، بهویژه با سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد و افزود: «این همایش با هدف همافزایی و توسعه همکاری بین مدیران استانی دو سازمان برگزار شده تا پس از آن، فاز اجرایی توافقنامهها آغاز شود. این همکاریها در حوزه خدمات سازمانی و بهرهگیری از شبکههای اجتماعی داخلی، به تسهیل فرآیندها و کاهش هزینهها کمک خواهد کرد.»
اعتماد عمومی مردم بزرگترین سرمایه شرکت ملی پست است.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست در پایان با ابراز امیدواری نسبت به نتایج مثبت این همکاریها، اظهار داشت: «اعتماد عمومی مردم بزرگترین سرمایه شرکت ملی پست است. امیدواریم با همدلی و تلاش جمعی، گامهای مؤثری در خدمترسانی به مردم عزیز کشورمان برداریم. همچنین در این همایش از طرح ویژه خدمترسانی به جامعه عشایری کشور نیز رونمایی خواهد شد.»
انتهای پیام
خبرنگار: سارا استوار
افزودن دیدگاه جدید