کدخبر :319185 پرینت
15 اردیبهشت 1404 - 11:36

۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در طرح مهربانی بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴ با تأکید بر جایگاه ویژه این بانک در جلب اعتماد عمومی، طرح مهربانی را به عنوان نماد موفقیت و اعتماد ۴ میلیون مشتری و جذب ۱۳۵ همت معرفی کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب این طرح، گفت: «مهربانی حاصل ایده‌پردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات به‌موقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»

وی ضمن تأکید بر استمرار آسیب‌شناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و افزود: «این طرح نه‌تنها به گره‌گشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه موجب افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، می‌توان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»

نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانک نیز با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.