کد مطلب: 

316

انتقاد آیت الله مصباح از شب زنده داری برخی طلبه ها برای استفاده غیرعلمی از اینترنت

انتقاد آیت الله مصباح از شب زنده داری برخی طلبه ها برای استفاده غیرعلمی از اینترنت

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی نسبت به استفاده بی رویه طلاب از اینترنت و تلویزیون هشدار داد و تاکید کرد که موج آفات و اختلافات خانوادگی به محیطهای مذهبی هم رسیده است و حوزه باید بیش از پیش مراقبت داشته باشد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، آنطور که برخی رسانه ها گزارش داده اند، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در سخنانی که شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه امام خمینی ابراز داشت، با اشاره به نفوذ برخی فرهنگهای غربی در جامعه که دامان برخی طلاب را نیز گرفته است، گفت: طلبه‌ای که تا پاسی از شب پای اینترنت می‌نشیند و مشغول برنامه‌های غیرعلمی آن است و یا مشغول دیدن فیلمهای تلویزیون است و نماز صبحش قضا می‌شود کجا مورد توجه امام زمان است و نور چشم او محسوب می‌شود؟

 

وی با بیان اینکه موج آفات و اختلافات خانوادگی به محیطهای مذهبی هم رسیده است، گفت: مهم‌ترین عامل بروز این اختلافات تماشای فیلمهای غیراخلاقی است که باعث می‌شود محبت زن و شوهر از بین برود و اهتمام به مسایل شرعی کم شود زیرا وقتی هرزگی زیاد شد توفیق نیز از انسان صلب می‌شود.

 

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تاکید بر لزوم خوسازی، تهذیب و تزکیه نفس بیان داشت: این مسایل از کتب درسی بیرون نمی‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-15 13:52

افزودن دیدگاه جدید