کد مطلب: 

314

چگونگی سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت شسکام تشریح شد

چگونگی سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت شسکام تشریح شد

چند و چون تأسیس شرکت شسکام و شیوه‌ی سرمایه گذاری کارکنان مخابرات در این شرکت و چگونگی اشتغال فرزندان کارکنان و نوع فعالیت این شرکت و همچنین چگونگی بازنشستگی پیش از موعد کارکنان ، در نشست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران استانی، از طریق ویدئو کنفرانس شفاف سازی شد. 
به گزارش سیتنا، "صابر فیضی" مدیرعامل مخابرات ایران ، در برابر پرسش های مطرح شده از سوی کارکنان مخابرات سراسر کشور که از سوی مدیران استانی اعلام می شد، توضیحات لازم را ارائه داد و بر شفافیت مسائل کارمندی تأکید کرد. 
مهندس فیضی افزود : تقاضا برای بازنشستگی زودتر از موعد کارکنان بالای 25 سال سابقه و برخورداری از امتیازهای تشویقی مصوّب ، کاملاً داوطلبانه خواهد بود و با قوانین صندوق های بازنشستگی و قانون کار و هر قانون بالادستی باید هماهنگ باشد و افزون بر این ، قوانین مرتبط با خصوصی بودن مخابرات نیز باید رعایت شود و حفظ همه ی حقوق فرد بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی، پس از تقاضا، از الزامات اجرای این مصوّبه است. 
وی ادامه داد: پاداش تشویقی، در ازای سابقه ی کار اختصاصی در مخابرات خواهد بود نه سوابقی که از جای دیگر به شرکت انتقال یافته است. 
مهندس فیضی در قبال تصوّر کاهش نیروهای مخابرات، خاطر نشان ساخت که برای کاهش نیروهای مخابرات، قوانین به اندازه ی کافی وجود دارد و  بنابراین هدف از مصوّبه ی بازنشستگی کارکنان بالای 25 سال، برای کاهش نیروها نبوده است و مصوّبه دقیقاً در راستای برخورداری کارکنان از امکانات مالی و اشتغال فرزندان شان است. 
مدیرعامل در مورد برون سپاری ها و کارهای پیمانکاری نیز گفت: از همه ی استان ها، مشخصات کارکنان لیسانس و بالاتر را خواستیم تا آن هایی که رشته تحصیلی شان مورد نیاز مخابرات است، به طور مستقیم با خود افراد قرارداد ببندیم و این تصمیم شامل حال فرزندان همکاران هم می شود و به همین دلیل شرکت شسکام را تشکیل دادیم. 
مهندس فیضی در مورد چگونگی سرمایه گذاری و مشارکت کارکنان در شرکت شسکام اعلام کرد که دفترچه و پرسشنامه ای تهیه کرده ایم و چندین گزینه را برای همکاران در نظر گرفته ایم تا هر کسی به دلخواه خود، گزینه یا گزینه هایی را مشخص کند. 
وی ادامه داد: گزینه ها از جمله واگذاری سهام ترجیحی یا سهام همراه اول یا سود سهام یا سرمایه گذاری شخصی و یا هر نوع مشارکت دیگر است. 
گفتنی است علاقه مندان می توانند اساسنامه ی شرکت شسکام را از روز یکشنبه 27 شهریور در پایگاه اینترنتی مخابرات مطالعه کنند.

انتهای پیام 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-15 10:34

افزودن دیدگاه جدید