کد مطلب: 

312

عرضه سهام "همکاران سیستم" تا پایان شهریورماه در فرابورس

عرضه سهام "همکاران سیستم" تا پایان شهریورماه در فرابورس

جلسه معرفی همکاران سیستم به بازار سرمایه با حضور جمعی از مشتریان این شرکت، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری و نمایندگان رسانه‌ها با هدف ارائه توانمندی‌ها و چشم‌اندازهای شرکت برای عرضه سهام در روزهای پایانی شهریور در بازار اول فرابورس برگزار شد و اطلاعاتی درباره عملکرد، روند رشد و چشم‌انداز شرکت ارایه شد.

 

به گزارش سیتنا، "محمود نظاری" رییس هیئت مدیره همکاران سیستم، در ابتدای سخنان خود در این نشست با اشاره به روند صعودی مستمر شرکت از آغاز فعالیت آن تا کنون گفت: در 10 سال اخیر ما همواره حاشیه سودی در حدود 32 درصد داشته‌ایم که این پایداری سود، نشان از امنیت این شرکت برای سرمایه گذاری دارد. امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق انتظار داریم در کنار حفظ حاشیه سود قبلی، رشد بیش از 30 درصدی در سود شرکت داشته باشیم.

 

نظاری در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه‌گذاری‌های سنگین سال‌های اخیر این شرکت برای پیاده‌سازی روش‌های کارآمد و تولید محصولاتی نو از جمله تولید محصولات نسل سوم برای کسب‌وکارهای بزرگ و خیلی بزرگ و سبد محصولات سپیدار برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر گفت:‌ ما با این کار جهت حرکتی را ترسیم می‌کنیم که مسیر آینده صنعت نرم‌افزار ایران را می‌سازد. شرکت این سرمایه‌گذاری‌ها را با اتکا به  قدرت درآمدزایی سبد محصولات فعلی خود انجام داده و اطمینان داریم با اضافه شدن این محصولات جدید، روند رشد ما شتاب بیش‌تری خواهد یافت.

 

رییس هیات مدیره همکاران سیستم سخنان خود را این‌گونه پایان داد: ما امروز پس از سال‌ها موفقیت در بازار  IT، می‌خواهیم در معرض محک بازار سرمایه قرار بگیریم. معتقدیم که با امکانات، توانمندی‌ها و برنامه‌های فکر شده خود سرمایه‌گذاری مطمئنی برای شما فراهم خواهیم کرد.

 

 همکاران سیستم مجموعه تخصصی توانمندی شامل 59 شرکت است که با 7500 مشتری و بیش از 1100 سرمایه انسانی متخصص و کارآمد  تمام نقاط ایران را پوشش می‌دهد. 

 

 شرکت همکاران سیستم در اول تیرماه سال جاری با 200 میلیارد ریال سرمایه، در بازار اول فرابورس پذیرفته شد و با نماد معاملاتی «سیستم» در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران قرار گرفت.

 

 شرکت فرابورس روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همکاران سیستم پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از ۲۲ شهریور ۹۰ به عنوان چهل و چهارمین نماد معاملاتی (‌بیست و ششمین شرکت در بازار اول) در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بازار فرابورس درج شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-14 21:02

افزودن دیدگاه جدید