کدخبر :3104 پرینت
14 تیر 1391 - 11:40

آغاز فروش به‎روز سیم‌کارت‌های دائمی و دیتای رایتل در تهران و کرج

متن خبر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) برای اولین بار فروش به روز سیم‌کارت‌های دائمی و دیتای رایتل در شهرهای تهران و کرج آغاز می شود.


به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، به مناسبت فرا رسیدن ایام و اعیاد مبارک شعبانیه و همزمان با نیمه شعبان این اپراتور سیم‌کارت‌های دیتا و دائمی خود را در شهرهای تهران و کرج از تاریخ 15 تا 31 تیرماه و از طریق وب‌سایت خود به آدرس www.rightel.ir به صورت به روز به فروش خواهد رساند.


ثبت نام کنندگان در این دوره، سیم‌کارت‌های‌ خود را پس از 3 روز کاری از طریق پست و آدرس اعلامی در هنگام ثبت نام دریافت خواهند کرد.


این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.


رایتل اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل ( 3G) در کشور است و در حال حاضر و پس از پوشش دهی شهرهای تهران و کرج در حال گسترش شبکه خود به هشت شهر دیگر می باشد که شهرهای شیراز و مشهد در این بین در اولویت قرار گرفته اند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.