کد مطلب: 

3051

هک سایت‌های ضدارزش در دستور کار یک دانشگاه

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از تصمیم این دانشگاه برای هک سایت‌های ضد ارزش داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: در دستوری که به انجمن علمی دانشجویی انفورماتیک این دانشگاه ابلاغ شده است از این انجمن خواسته شده که هک سایت‌های داخلی و خارجی را که تولید کننده اخلاق ضد ارزش هستند را در اولویت کار قرار دهد که البته کار سختی است.

وی به تدوین طرحی برای ارائه و تصویب به شورای فرهنگی دانشگاه لرستان اشاره کرد و افزود: این طرح پیشنهاد شده است تا با کمک طراحان لباس فرم ویژه دانشجویان دانشگاه لرستان طراحی و تولید شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: در صورت تصویب این طرح از بهمن ماه سال تحصیلی 92-91 این پوشش که مبتنی بر تنوع و شاخص‌های فرهنگی و بومی مردم لرستان است، برای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان طراحی و تولید می‌شود.

حجت الاسلام خدایی ادامه داد: در فراخوانی از طراحان لباس برای مشارکت در این طرح دعوت می شود و در نهایت طرح برگزیده به عنوان لباس فرم دانشجویی تولید می شود.چراکه وضعیت نامطلوب حجاب و عفاف به عنوان یک دغدغه در دانشگاه‌های لرستان مطرح است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: اگر امروز غرب به انحطاط کشیده شده یک عامل آن ولنگاری اخلاقی است و اینکه استاد ما هم بیاید و در سر کلاس درس دانشجو را به اختلاط با نامحرم و اختلاط در رفتار تشویق کند، ما نیز در جریان زلال فرهنگی‌مان دچار آسیب می شویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-28 16:21

افزودن دیدگاه جدید