کد مطلب: 

3008

مدیر سابق آی‌بی‌ام رئیس آیکان شد

Fadi Chehadé از مدیران ارشد سابق IBM به عنوان مدیر عامل جدید سازمان آیکان منصوب شد.

خبرگزاری فارس: مدیر سابق آی‌بی‌ام رئیس آیکان شد

به گزارش سیتنا به نقل از فارس به نقل از ای ویک، وی از اول اکتبر مسئولیت های جدید خود را در این سازمان بر عهده خواهد گرفت. در حال حاضر Akram Atallah به طور موقت مسئولیت های اجرایی و فنی را در این سازمان بر عهده دارد.

تغییر مدیریتی در آیکان به دنیال ترک این سازمان توسط Rod Beckstrom صورت می گیرد. وی که در آگوست سال 2011 از عزم خود برای خداحافظی با آیکان خبر داده بود به مدت سه سال ریاست این سازمان را بر عهده داشت و توانست آیکان را از نهادی تحت کنترل و هدایت ایالات متحده به یک مجموعه خصوصی با مشارکت گسترده سازمان ها و مجموعه های مختلف مبدل کند.

Chehadé که فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد است قبلا ریاست واحد خدمات فناوری جهانی آی بی ام در خاورمیانه و شمال آفریقا را بر عهده داشته است.

وی همچنین شرکت RosettaNet را تاسیس کرده که خدمات تجارت الکترونیک ارائه می دهد و رییس شرکت Vocado بوده که نرم افزارهای آموزشی تولید می کرد.

وی اظهار امیدواری کرده که در مسئولیت جدید هم بتواند اعتماد و حمایت افراد و نهادهای مسئول در سراسر جهان را به خود جلب کند. یکی از اولین مسئولیت های وی در پست جدید سازماندهی و رسیدگی به دامنه های موسوم به gTLD خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-24 16:07

افزودن دیدگاه جدید