کد مطلب: 

295029

مشکلات سامانه خودنویس به صورت مستند ارائه شود

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای فعالان صنف مشاوران املاک در خصوص کار با سامانه خودنویس، گفت: برای رفع ابهامات، نواقص و مشکلات کار با سامانه خودنویس ایرادات این سامانه به صورت مستند تهیه شود تا بتوان با ارائه این مستندات به وزارت مسکن، راه و شهرسازی، خواستار رفع آن شد.
مشکلات سامانه خودنویس به صورت مستند ارائه شود

به گزارش سیتنا، هشتمین نشست  اعضای کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران با روسای اتحادیه‌های صنف مشاوران املاک شهرستان‌ها با هدف بررسی و آسیب‌شناسی فعالیت در بستر سامانه «خودنویس» برگزار شد.

کیانوش گودرزی در این جلسه با اشاره به مشکلات و چالش‌های به وجود آمده برای فعالان صنف مشاوران املاک در خصوص کار با سامانه خودنویس گفت: برای رفع ابهامات، نواقص و مشکلات کار با سامانه خودنویس ایرادات این سامانه به صورت مستند تهیه شود تا بتوان با ارائه این مستندات به وزارت مسکن، راه و شهرسازی، خواستار رفع آن شد.

وی از روسای اتحادیه‌های صنف مشاوران املاک سراسر کشور خواست تا مشکلات و چالش‌های ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را به صورت مکتوب و مستند به کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران ارائه دهند تا پس از بررسی دقیق، برای رفع نقاط ضعف این سامانه اقدام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-23 09:23

افزودن دیدگاه جدید