کدخبر :294684 پرینت
26 اردیبهشت 1403 - 05:11

فراخوان رایتل برای شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و پیاده‌سازی کیف پول دیجیتال

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد از طریق فراخوان جدید خود، نسبت به شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و پیاده‌سازی کیف پول دیجیتال، اقدام نماید‌.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این شرکت فراخوان شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و پیاده‌سازی کیف پول دیجیتال را نتشر کرد.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد از طریق این فراخوان نسبت به شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و پیاده‌سازی کیف پول دیجیتال، اقدام نماید‌. 

بر این اساس از تمامی تأمین‌کنندگان فعال در این حوزه که دارای محصول تجاری‌سازی شده می‌باشند، درخواست می‌گردد برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی به لینک زیر مراجعه کنند.

https://sama.rightel.ir/dashboard/details/1240

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

از سیتنا در خواست دارم این سوال از مسئولین رایتل بپرسن! مدیرعامل قبلی رایتل جناب یاسررضاخواه پارسال فرمودن که سایت های 3G تا پایان سال ۱۴۰۱خاموش می کنیم و سایت های 4.5G جایگزین می کنیم اما نکردن چرا؟؟؟ در بحث توسعه کمبود تکنولوژی های ViLte و VoLte به شدت احساس میشه و شرکت هم علی رغم انتقاد کاربران در رسانه های اجتماعی اهمیتی نمیده!!! روند توسعه ی پوششی در رایتل علی رغم افزایش تعرفه های اینترنت بهبودی پیدا نکردن! شما پول توسعه ی شبکه رو ندارین از کجا ۳۰۰میلیارد خرج تیم استقلال تهران کردید؟؟؟ از جیب مشترکین بیچاره؟؟؟؟ نکته ی بعدی اینه چرا سهام رایتل در بورس عرضه نشد؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.