کدخبر :293585 پرینت
01 اردیبهشت 1403 - 16:10

فیبرنوری به شهرستان تاکستان می رسد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری شهری در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال 1403 تمامی شهرهای استان به اینترنت پرسرعت فیبرنوری متصل شوند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی در جلسه مشترک هماهنگی که با حسینی، فرماندار و رحمانی، شهردار تاکستان و رفیعی مدیر ارشد منطقه غرب شرکت ارتباطات ایرانسل در فرمانداری شهرستان تاکستان تشکیل شد، از توافق بین مسئولین شهری تاکستان و مدیران شرکت ارتباطات ایرانسل در راستای اجرای طرح ملی فیبر نوری شهری منازل و کسب و کارها خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی در این شهر نیز آغاز می شود.

وی افزود: هم اکنون شهرهای آبیک، مهرگان، الوند، بوئین زهرا و اقبالیه با پایان عملیات حفاری مشغول داکت گذاری و اتصال به زیرساخت های ارتباطی استان هستند و بطور همزمان در دیگر شهرهای استان نیز عملیات حفاری در حال انجام است.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، تاکید کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این طرح ملی و مهم و همچنین همکاری های مسئولین شهرهای استان، امیدواریم تا پایان سال 1403 تمامی شهرهای استان به اینترنت پرسرعت فیبر نوری متصل شوند تا منازل و کسب و کارها با بهترین کیفیت و با سرعت بالا از طعم شیرین فناوری اطلاعات برخوردار شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.