کد مطلب: 

293575

الکترونیکی شدن ۵۷ هزار و ۸۴۳ پروانه کسب کاغذی

بر اساس آخرین اعلام دفتر بهبود محیط کسب و کار، در آخرین وضعیت فرایند الکترونیکی کردن پروانه های کسب کاغذی در استان تهران، تا 28 فروردین ماه 1403 تعداد ۵۷ هزار و ۸۴۳ پروانه کسب کاغذی الکترونیکی شدند.
الکترونیکی شدن ۵۷ هزار و ۸۴۳ پروانه کسب کاغذی

به گزارش سیتنا، طبق گزارش دفتر بهبود محیط کسب و کار، شهرستان های ری، قدس و پیشوا در صدر حذف مجوزهای کاغذی و تبدیل آن پروانه های الکترونیکی قرار دارند

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی تا پایان اردیبهشت ماه باید تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نام‎شان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

متقاضیان می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir) به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

الکترونیکی شدن ۵۷ هزار و ۸۴۳ پروانه کسب کاغذی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-20 13:51

افزودن دیدگاه جدید