کد مطلب: 

293426

ببینید| خاندوزی: ۱.۵ میلیارد صورت حساب الکترونیکی صادر شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ۱۳۷ دو هزار مودی به سامانه مودیان متصل شدند و از مسیر پایانه‌های فروشگاهی استفاده می کنند و مجموعا بیش از از یک و نیم میلیارد صورت حساب الکترونیکی صادر شده و ۵۷ درصد از شرکت های معتمد استفاده می کنند و ۴۳ درصد خود مودیان مستقیم صورت حساب الکترونیکی را به سامانه امور مالیاتی ارسال کرده‌اند.
ببینید| خاندوزی: ۱.۵ میلیارد صورت حساب الکترونیکی صادر شد

به گزارش سیتنا، نخستین نشست خبری مشترک سخنگوی اقتصادی دولت با رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد که احسان خاندوزی در ابتدای این نشست با بیان اینکه یکی از تغییرات امسال در جلسات نشست سخنگوی اقتصادی، برگزاری نشست‌های مشترک با اعضای ستاد اقتصادی دولت است، اظهار کرد: این نشست‌ها هر ماه با یکی از اعضا برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که دسترسی حداکثری رسانه‌ها به اعضای اقتصادی دولت را فراهم کنیم.

وی، ادامه داد: ۱۳۷ دو هزار مودی به سامانه مودیان متصل شدند و از مسیر پایانه‌های فروشگاهی استفاده می کنند و  مجموعا بیش از از یک و نیم میلیارد صورت حساب الکترونیکی صادر شده و ۵۷ درصد از شرکت های معتمد استفاده می کنند و ۴۳ درصد خود مودیان مستقیم صورت حساب الکترونیکی را به سامانه امور مالیاتی ارسال کرده‌اند.

خاندوزی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال اول اجرای قانون مودیان فروشگاه  تمام تلاشمان استفاده از ابزارهای تشویقی است و اولیتمان استفاده از جریمه نبوده است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-16 12:11

افزودن دیدگاه جدید