کد مطلب: 

292997

اطلاعیه آسیاتک درباره رفع شرایط اضطرار قطعی برق برج میلاد و استمرار فعالیت مرکز داده میلاد

با گذشت ۷۲ ساعت از آغاز قطعی برق برج میلاد و مراکز داده آسیاتک، روابط عمومی این شرکت در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: مسئله قطعی برق برج میلاد ساعت ۱۶:۰۰ امروز، پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ رفع شد و پایداری برق مرکز داده بر شبکه توزیع نیرو به حالت عادی بازگشت و مسیر تامین برق از ژنراتورها به برق اصلی برج میلاد منتقل شد. در این فاصله زمانی، ارائه خدمات در مرکز داده اسیاتک در برج میلاد از طریق تامین برق به وسیله ژنراتورهای مرکز داده و بدون حتی ثانیه ای توقف ادامه داشت.
اطلاعیه آسیاتک درباره رفع شرایط اضطرار قطعی برق برج میلاد و استمرار فعالیت مرکز داده میلاد

به گزارش سیتنا، قریب به ۷۲ ساعت از آغاز قطعی برق برج میلاد یکی از بزرگترین مراکز داده تجاری کشور می‌گذرد و روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک پیرو اطلاعیه‌های پیشین به مشترکان مرکز داده خود اعلام می‌کند:

۱. مسئله قطعی برق برج میلاد ساعت ۱۶:۰۰ امروز، پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ رفع شده است و پایداری برق مرکز داده بر شبکه توزیع نیرو به حالت عادی بازگشته و مسیر تامین برق از ژنراتورها به برق اصلی برج میلاد منتقل شد.

۲. گفتنی است علی‌رغم مشکلات ناشی از قطعی برق برج میلاد، ارائه خدمات در مرکز داده اسیاتک در برج میلاد از طریق تامین برق به وسیله ژنراتورهای مرکز داده و بدون حتی ثانیه ای توقف ادامه داشته و فعالیت سرورها و تجهیزات شبکه‌های مشترکان به صورت عادی در جریان بوده است.

۳‌. همزمان با استمرار فعالیت مرکز داده، مدیران آسیاتک برای رفع معضل پیش آمده و برطرف کردن نگرانی مشترکان، همواره با مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برج میلاد، شهرداری تهران، توزیع برق تهران، توانیر، متانیر و پلیس راهور و ... در ارتباط بوده و موفق به حل مشکل پیش آمده، شدند.

در نهایت از مشتریان عزیز به خاطر همراهی در این شرایط اضطرار و صبوری برای رفع مسأله پیش آمده سپاسگزاریم و امیدواریم همواره بتوانیم خدمات مناسب و منطبق با استاندارد ایجاد، نگهداشت و ارایه نمائیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (2 رای)
سیتنا 1
2024-04-04 16:45

افزودن دیدگاه جدید