کدخبر :292917 پرینت
14 فروردین 1403 - 15:14

اتمام استخراج نات کوین؛ لیست شدن در صرافی‌ها از اول اردیبهشت

استخراج نات کوین رسماً به پایان رسیده است و این توکن احتمالاً ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت) به صرافی‌ها عرضه و قیمت آن مشخص خواهد شد؛ ارز دیجیتالی که پلتفرم آن بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، استخراج نات کوین رسماً به پایان رسید و توکن نات کوین، ارز دیجیتالِ ربات و بازی تلگرامی محبوب این روزها به‌زودی ضرب می‌شود و طبق پست کانال تلگرامی نات کوین، احتمالاً ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت) به صرافی‌ها عرضه و قیمت آن مشخص خواهد شد؛ ارز دیجیتالی که پلتفرم آن بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد.

هم‌اکنون نات کوین که هنوز به‌صورت رسمی عرضه نشده است، در پلتفرم Getgems (بازار NFT) پیش‌خرید و پیش‌فروش می‌شود. قیمت هر یک میلیون نات کوین در این پلتفرم حدود ۵ دلار است. البته این قیمت اصلی نیست و برای قیمت اصلی نات کوین باید تا لیست‌شدن رسمی در صرافی‌ها صبر کنیم.

بازار پیش از عرضه در صرافی بای بیت (Bybit)، امروز یکم آوریل (۱۳ فروردین) با پایان استخراج نات کوین به پایان رسید.

۱۱ فروردین، اقتصاد توکنی نات کوین اعلام شد که بر اساس آن و طبق انتظارها، ۱۰۰‌درصد توکن‌ها متعلق به ماینرها یا همان بازیکنان نات کوین خواهد بود.

صرافی‌

لازم به ذکر است که یک آوریل (۱۳ فروردین): بر اساس تصویری که تلگرام رسمی نات کوین منتشر کرده است، به‌نظر می‌رسد نات کوین در روز ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت) و تقریباً همزمان با هاوینگ بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود. البته نات کوین به‌طور مستقیم این تاریخ را اعلام نکرده است؛ اما تصویر منتشرشده، یک شمارشگر معکوس را نشان می‌دهد که انتهای آن ۲۰ آوریل است و بالای آن نوشته‌ شده است «شمارشگر معکوس لیست‌شدن نات کوین».

همچنین پس از پایان‌یافتن استخراج نات کوین، تیم پروژه در یادداشتی اعلام کرد که به‌زودی کاربران قادر خواهند بود از طریق همان ربات تلگرامی نات کوین که سکه‌ها را استخراج می‌کردند، موجودی خود را به توکن نات کوین تبدیل کنند. مطابق با انتظارات، توکن نات کوین روی بلاکچین تون کوین ایجاد خواهد شد و دستورالعمل‌های تبدیل و انتقال توکن به‌زودی اعلام می‌شود. نات کوین همچنین اعلام کرد که ووچرها یا همان ان‌اف‌تی‌های کاربرانی که در پیش‌فروش شرکت کرده‌اند را به توکن نات کوین تبدیل خواهد کرد. این تیم هدف از پیش‌فروش را آزمایشی برای بررسی رفتار کاربران و همچنین تجربه‌ای برای آنها در کار با تون کوین اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.