کد مطلب: 

292124

هدف گذاری شرکت پست بر افزایش سرعت و دقت مراحل مبادلات پستی با بهره از فناوری‌های نوین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما در شرکت پست هدف گذاری کرده ایم که در تمامی مراحل از قبول مرسوله گرفته تا تحویل آن از فناوری های جدید برای افزایش سرعت و دقت استفاده شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار سیتنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی از سیستم های سورتینگ هوشمند پردازش مرسولات پستی، اظهار کرد: شرکت پست در حال حاضر به یکی از پیشران های حوزه اقتصاد دیجیتال تبدیل شده است و اکثر کسب و کارها کالامحور هستند و برای تحویل کالا به مشتریان باید در شبکه پستی قرار گیرند و بخش قابل توجهی از این انتقال به علت قیمت پایین و کیفیت بالا بر عهده شرکت پست است و پست نقش قابل توجهی در تجارت الکترونیکی دارد.

وی، افزود: اعتماد مردم به پست باید به طور روزافزون افزایش یابد، همانطور که در اندونزی این اتفاق رخ داده است و عامل آن ارسال سریع و تضمین کالا است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ما در شرکت پست هدف گذاری کرده ایم که در تمامی مراحل از قبول مرسوله گرفته تا تحویل آن از فناوری های جدید برای افزایش سرعت و دقت استفاده شود.

اعتماد مردم به پست باید به طور روزافزون افزایش یابد، همانطور که در اندونزی این اتفاق رخ داده است و عامل آن ارسال سریع و تضمین کالا است.

وی، ادامه داد: سه سامانه ای که امروز افتتاح می شود بسیار فاخر هستند و تنها در انحصار چند کشور انگشت شمار قرار دارند و جوانان کشور در مدت زمان کوتاهی به آن دست یافته اند و انشالله صادرات نیز خواهند داشت و امیدواریم تا پایان سال به نقطه مطلوبی در این زمینه برسیم.

زارع پور، اشاره کرد: وزارت ارتباطات برای پست در این دو سال انرژی و آبروی زیادی در مقایسه با گذشته خرج کرده است و تعرفه پستی طی این دو سال، دو بار افزایش یافته است و این به معنای از آبروی دولت هزینه کردن است؛ البته اعتقاد دارم که تعرفه پست همچنان پایین است.

وی، خاطرنشان کرد: پاداش پایان کار شرکت پست همانند همکاران در زیرساخت پرداخت شد و همکاران پستی شایسته بهترین ها هستند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-10 12:31

افزودن دیدگاه جدید